Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fint her i dag :D

[ Bilde ]

Er det der tatt med sentrum i ryggen? Flott bilde! :)

Er tatt på vei ut fra Isfjorden med ryggen til Åndalsnes ja.

Jeg bor ca midt på bildet :)

Kjente meg jo faktisk igjen da! :mrgreen: Stolt?

Skrevet

Til deg jeg diskuterte litt Passat med i går. Det er visst highline jeg ser på. Treeiket ratt og delskinn... Får jeg en god pris kan det bli min neste bil, sånn korttidsbil! ;)

Skrevet
Til deg jeg diskuterte litt Passat med i går. Det er visst highline jeg ser på. Treeiket ratt og delskinn... Får jeg en god pris kan det bli min neste bil, sånn korttidsbil! ;)

Da får du deg sikkert en grei bil :) Det var 4-motion? 130 hesteren?

Har den minste motoren i min, 100hk. Den funker helt greit selv med liten motor, og ikke minst er den billig å kjøre. Ligger på rundt halvliteren på mila :) Mulig det går litt mer på 4-motion siden den har permanent 4-hjulstrekk.

Skrevet

4-motion ja. 130 hester. Får satse på det... Må få god pris da, selvfølgelig! :P Ser de varierer noe jævlig i pris på finn... Alt i fra 20 til 150 egentlig.

Skrevet

4-motion er vel ikke permanent 4x4? Haldex system på disse er det ikke, men for alt jeg veit kan det jo være at de har fått torsen system og :)

Haldex er ihvertfall framhjulstrekk fram til framhjula spinner! Funka bra på Seaten min ihvertfall :)

Skrevet

Hmm, nå ble jeg usikker. Golf4 mener jeg ihvertfall har Haldex da dette er samme plattformen som min Leon var bygget på.

Men som du sier så er det nok likt som på Audi :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...