Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fyfaen så mye snø det har lagt seg her i oslo sentrum allerede!!!

Faen.. E28en står på sommerhjul hjemme, gruer meg til å komme hjem og skifte dekk i snø og slaps... Med mindre det ikke snør de neste to ukene og det forsvinner igjen! Trenger også fylle CRXen med drivstoff og koble ut batteriet + bytte til de crappy piggdekka uten pigger før vinterlagring!

Snø i Oslo før november - makan! Her er det for varmt til sokker på dagen, utrolig fascinerende på en måte :P

Eid mubarak btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slaps her iallefall, skjønner ikke at snøen kommer like overraskende på hvert år :S avkjøringen i ulvensplitten nordgående er totalt sperret med politi og vegvesen, lastebil som har snurra i bakken eller noe... kult å måtte kjøre til furuset og tilbake i kø! -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.. E28en står på sommerhjul hjemme, gruer meg til å komme hjem og skifte dekk i snø og slaps... Med mindre det ikke snør de neste to ukene og det forsvinner igjen! Trenger også fylle CRXen med drivstoff og koble ut batteriet + bytte til de crappy piggdekka uten pigger før vinterlagring!

Snø i Oslo før november - makan! Her er det for varmt til sokker på dagen, utrolig fascinerende på en måte :P

Er nok ikke snø fremover..regner bort iløpet av dagen..kjører sommerdekk enda så null stress :P

Kheir mubarik! Sendte deg sms men du er vel i PK :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke snø fremover..regner bort iløpet av dagen..kjører sommerdekk enda så null stress :P

Kheir mubarik! Sendte deg sms men du er vel i PK :lol:

Åh, takk for SMSen :) :)

Ja, er her og chiller på taket i landsbyen i 25°+ Helt perfekt vær. Gleda meg til snø og sladding i BMWen, men det kan helt klart vente litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre kar som ringte på s-klassen idag...MEGET merkelig tlf-samtale....

han ringte

jeg tok ikke pga satt i tlf på jobb

han la igjen beskjed på svarern

sånn normal eldre kar

jeg ringte tilbake og han bare "

oi er du wicky jeg trodde du var en jente så jeg tenkte å få meg en hyggelig kosestund hehehehe neida jeg bare tulla eller jeg tulla kanskje ikke haha ja det var denne mercedesen...

Så snakket han normalt om bilen..om bilene han har hatt.. etc...

så spurte han "er det massasje"

jeg bare jada funker fett

han bare "har du ingen nett kone som kan teste denne massasjen sånn som på denne reklamen de kjører over kuristen..hehe de damene må jo være veldig artige"

så sa han "ja disse sminkespeila bak trenger jeg jo ikke med mindre jeg får to småjenter på 20år til å bli med"

Fyren var 82år (som han nevnte flere ganger)... Hadde tenkt å slenge ut no gloser..men tenkte heller på ett potensielt salg....hmm... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...