StianA Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Fungerer disse gps trackerne? http://www.ebay.com/itm/Mini-Gps-tracke ... 416da5d66f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Billig i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det jeg la merke til, trenger ikke men kjekt og ha i bilen da det snuser noen polakker rundt her om dagen er det bare og sette inn ett sim kort og så er det bare og tracke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 da blir det eu kontroll og mest sannsynligvis skilter på vinterbrakka i morra.. blir moro å få kjørt litt offroad igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 suzuki'n? hvordan går det med mini'n og civicen? fått noe interesse på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hva da? Begynner såvidt jakten på en rimelig turbojapse (firehjulstrekk) jeg, max 30'. Tenker på en Mazda 323 GTX Edit: Ser at tidlige Forester, CR-V o. l. også er i prisklassen min. Lite power, men må være litt gøy på snøføre likevel? CR-V har bare tull 4x4, ref div youtube filmer o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 gøy å ta med naboens volvo på jobb fordi den skulle på verkstedet, så må den bli over til i morgen, og ingen kan fikse meg lånebil fml! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 gøy å ta med naboens volvo på jobb fordi den skulle på verkstedet, så må den bli over til i morgen, og ingen kan fikse meg lånebil fml! Prøv å være uten lappen i 6mnd, så kan vi snakkes.. Ferdig med 8 av 26uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 2514 [0.10% av alle brukere / 4.51 innlegg per dag] 1000 av dem her i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Matte eksamen om en måned, hater det, så mye øving og stress.... noen som kan ta eksamen for meg? forfalske legg? hmmm.... hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 fiks tlf min så skal jeg vurdere å ikke anmelde deg for "eksamensjuksforespørsel".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 fiks tlf min så skal jeg vurdere å ikke anmelde deg for "eksamensjuksforespørsel".... Kom innom i dag eller senest i morgen, husk å si hva jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 gøy å ta med naboens volvo på jobb fordi den skulle på verkstedet, så må den bli over til i morgen, og ingen kan fikse meg lånebil fml! Prøv å være uten lappen i 6mnd, så kan vi snakkes.. Ferdig med 8 av 26uker! en bekjent var uten i 8 mnd, men kjørte hver dag gikk finfint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Når kjæm du i dag da wickmaister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 eg jobbar ju tei sjutton.... eller no sånt blir etter det lizzom fo shizzl nizzl... Går greit om jeg kommer med en caddy right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg