knut_olestad Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Kunne droppa skjørta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Jeg kjeder meg... tror jeg skal munche litt snacks...også legge meg...jobb 0730... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Jeg ser ikke vitsen i å salte veiene når det er tørre veier og pluss grader, forbanna idioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Lurer på om e38 stoler passer i hilux jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ja det er vel fordi de mistenker at det blir underkjølt kanskje. Salt hører hjemme i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ja det er vel fordi de mistenker at det blir underkjølt kanskje. Salt hører hjemme i havet. Ja men nå var det meldt tørt og fint utover uka, ingen tegn til vinter her sørpå ennå. Hele nabolaget her kjører jo på sommerdekk ennå, inkl meg Salt hører absolutt hjemme i havet eller i maten, ingenting på veien å gjøre. Folk får lære seg å kjøre etter forholda heller mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Enig i det. Må jo sanere bilen 2 ganger i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Lurer på om e38 stoler passer i hilux jeg.. hehe fuck...jeg vet... nei de passer ikke...eg har provat.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg ser ikke vitsen i å salte veiene når det er tørre veier og pluss grader, forbanna idioter De som salter har betalt for hver tur de er ute å kjører. Er vertfall slik her. Tipper det er en stor medvirkende årsak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 trimma bmw'n alt jeg .. 1.1 bar nå og endel høyere tenning gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg og vil ha E28 med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Gratulerer mann! Smuud å ha det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 var digg det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ett stykk rå E28! Gratulerer med godkjenning også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg