Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk flott bil, her er alt rett :) Men prisen er nok litt for drøy synes jeg, dette er en gammel bil nå og det hjelper ikke at den er støken og gått lite. E60 530I går billig på bruktmarkedet om dagen, må ikke glemme at M54 motoren begynner å trekke på åra nå :)

Får forøvrig vondt i sjela når jeg ser at folk har smørt inn skinn og plast med sånn skinnende suppe, ser helt grusomt ut [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser selv markedet er tregt, og en slik bil er nok vanskelig å selge da man må treffe den riktige kjøperen. Vet ikke hvor mange som vil ha slike biler med manuell. Han sin er samme årsmodell som min, gått noe lenger, men er 5-serie da, min ligger til samme pris, så vet prisen er høy. Men er vel slik at man må treffe den helt riktige kjøperen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser selv markedet er tregt, og en slik bil er nok vanskelig å selge da man må treffe den riktige kjøperen. Vet ikke hvor mange som vil ha slike biler med manuell. Han sin er samme årsmodell som min, gått noe lenger, men er 5-serie da, min ligger til samme pris, så vet prisen er høy. Men er vel slik at man må treffe den helt riktige kjøperen :P

Ja i ditt tilfelle så vil jeg nok si at mye handler om å treffe den rette kjøper, det er ikke alltid like lett men de finnes der ute :) Jeg personlig ville sagt at din var bittelitt for dyr til og med om du hadde hatt en IX. Men for all del så flommer ikke markedet over av slike biler og ekstra pene eksemplarer synes jeg man bør få lov å ta litt ekstra betalt for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...