Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan man vel si :P Kan hende det må lades noen ganger for at det skal bli optimalt? Vetke. Men i dagtidlig når jeg våkna la jeg meg til å spillte Angry Birds på senga, etter ca 2 timer var batteriet 49% :P

Skrevet
Lett dis og 30+ på verandaen i dag, 18+ i skyggen, en bra start på påsken :)

Da er det på tide å sende litt i retning sarpsborg for her er det kjølig og overskya i dag, iforhold til hva det har vært denne uka ihvertfall... :(

Skrevet

Clerion:

Hehe, påsken hadde jeg glemt helt av.. Merker ikke mye til den her ombord. :roll:

Hmm.. ja det var jo på ingen måte imponerende. Nå har jo telefonene en tendens til å bli bedre over tid, spesielt med noen gode oppladinger (12-14h).

Min gode gamle Omnia HD ble ihvertfall betraktelig bedre etterhvert som tiden gikk. Alle oppdateringer som kom virket og veldig positivt på batteritiden. Nå holder den vel ei god uke med average bruk. Selvfølgelig, blir det mye nettsurfing og greier, holder det ikke mere enn 2-3 dager.

Har egentlig ikke så lyst til å gå tilbake til lading hver natt.. :-k

Skrevet

Fy F*** så deilig det var å få på sommerhjulene på nykjærra! 30 mil med ren nytelse i går.

Skrevet

Jeg har sikla på nye 19-20" til min, men etter prøvetur på originale 17" så tror jeg ikke det lengre. Bilen fungerer utrolig bra med litt profil på dekkene og jeg vil egentlig ikke ofre så mye mer komfort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...