Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det du burde gjøre er å sveise nødvendig rust, rette ut bulker og polere den noe jævlig før du gjør noe tull med motoren eller selger karosserideler. Hvis ikke ender det opp som et klassisk Fjeldprosjekt. Fra dette:

6nb422hyk8wkbalem5np.jpg

TIL:

9nffhz9nrks770wr5kir.jpg

Selges for 2500,-

:P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt du kom på rett kjør igjen.

Om den blir bra kan det hende vi godtar at du var utro i noen måneder.. ;)

Jeg synes at det er helt OK å være utro hvis dama er bra... og det er jo W124. Jeg synes egentlig ikke at E30 kan måle seg mot W124 med mindre det er en M3... [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan diskuteres lenge det Fredrik! Prøvd med Wicky før.

Eneste erfaring jeg har med w124 er en E220 coupe. Den har vært alt annet enn driftsikker. Alltid et eller annet feil (samme med e34'n min forsåvidt), men får en mye lavere kvalitetsfølelse i merca. Alt av plastikk inni løsner og det er overraskende mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt du kom på rett kjør igjen.

Om den blir bra kan det hende vi godtar at du var utro i noen måneder.. ;)

w124 er akseptabelt da :P Men når rådebanken kom snikende innpå måtte den hasteselges gitt :P

Det du burde gjøre er å sveise nødvendig rust, rette ut bulker og polere den noe jævlig før du gjør noe tull med motoren eller selger karosserideler. Hvis ikke ender det opp som et klassisk Fjeldprosjekt. Fra dette:

[ Bilde ]

TIL:

[ Bilde ]

Selges for 2500,-

:P:lol:

Bitch..... Har aldri rørt fingra på en slik bil. Det der er stygt og jeg ønsker ikke å assosieres med noe slikt en gang til! :P

Bilen skal poleres så fort garasjen blir klar, rusta skal taes og "ny" m21 handles inn ;) That's it! :) Less is more u know ;)

Du får se mer i tråden min ;)

[ Bilde ]

Fin bulk! :)

Fikk den med på kjøpet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan diskuteres lenge det Fredrik! Prøvd med Wicky før.

Eneste erfaring jeg har med w124 er en E220 coupe. Den har vært alt annet enn driftsikker. Alltid et eller annet feil (samme med e34'n min forsåvidt), men får en mye lavere kvalitetsfølelse i merca. Alt av plastikk inni løsner og det er overraskende mye.

Jeg har hatt begge modellene da de var nye og de kan på ingen måter sammenlignes. Hvis W124 skal sammenlignes med noe må det evt. være E34 og selv den modellen kommer til kort på de aller fleste områder på nær ren kjøreglede.

Jeg kjøpte en 1987 E30 320i i 1988... og senere en helt ny W124 230E i 1991. Jeg liker absolutt E30, men på 80-tallet var Mercedes-Benz såpass mye bedre enn BMW at selv en W201 anno 1983 var en vesentlig bedre bil enn den siste E30´en anno 1994.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...