Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén..

kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk :)

det bør/skal du gjøre hvis du ikke har en kant du lakkere mot.

se litt pp youtube, dip your car, så lærer du mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke igjen plastidip sprøyta, men har sett den i en norsk nettbutikk..

Fikk relativt en dårlig start på dagen idag.

Våknet 07:40

Og jeg starter på jobb 08:00 og har 15 min med kjøring på jobb.

Det er visse dager jeg er utrolig glad for at jeg ikke bor i Oslo, med tanke på kø osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén..

kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk :)

det bør/skal du gjøre hvis du ikke har en kant du lakkere mot.

se litt pp youtube, dip your car, så lærer du mye;)

http://www.youtube.com/watch?v=F-TLxmSZ6xc

Se på 4:40

Så er det som Tzunami og BMWLÆRLING sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer Performance27. Jeg kjøpte bakfanger (m-tech) fra en sedan til min Coupe. Passet perfekt :)

Herlig, litt enklere å få tak i da...

Presterte å treffe en forbanna 30 cm høy betong søyle som var helt usynlig i speilene da jeg rygget inn isted og trenger ny asap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk :)

Joda, prøvdre med blad.. Men skal man drive å skjære gjennom plasti-dip`en, så treffer man vanlig lakk under og lager striper :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...