fish Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ufattelig tungt å komme i gang på jobb i dag.. Kan det være den putten med pytt-i-panne som gjorde meg trøtt igjen tro???
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén.. kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk det bør/skal du gjøre hvis du ikke har en kant du lakkere mot. se litt pp youtube, dip your car, så lærer du mye;)
Stenbakken Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Finner ikke igjen plastidip sprøyta, men har sett den i en norsk nettbutikk.. Fikk relativt en dårlig start på dagen idag. Våknet 07:40 Og jeg starter på jobb 08:00 og har 15 min med kjøring på jobb. Det er visse dager jeg er utrolig glad for at jeg ikke bor i Oslo, med tanke på kø osv
Stenbakken Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén.. kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk det bør/skal du gjøre hvis du ikke har en kant du lakkere mot. se litt pp youtube, dip your car, så lærer du mye;) http://www.youtube.com/watch?v=F-TLxmSZ6xc Se på 4:40 Så er det som Tzunami og BMWLÆRLING sier
knut_olestad Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 `murica, fuck yeah!! http://www.dagbladet.no/2012/11/13/nyhe ... /24350635/
Ostnes Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Kjøpte dress på lørdag og detta sto inni [ Bilde ] Grattis, jeg fikk med skrivefeil!
wicky124 Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Syns det så fint og koselig ut i bosnia. Noen som vet om det er verdt å dra dit? Frister. Wicky var vel der for en stund siden? Jeg vil gjerne dra ned dit igjen..avslappet folkeslag, god mat, turist-fri stil..alt er billig...
Peak Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Noen som husker om e36 m3 coupé ble levert med lik bakfanger som sedan? Er de prikk like når det kommer til fester etc.?
Thewiz Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ja, det stemmer Performance27. Jeg kjøpte bakfanger (m-tech) fra en sedan til min Coupe. Passet perfekt
Ostnes Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 fake vare? Den blei kjøpt på moods sin butikk i Geiranger da, så rekner bare med den er ekte ;p
Peak Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ja, det stemmer Performance27. Jeg kjøpte bakfanger (m-tech) fra en sedan til min Coupe. Passet perfekt Herlig, litt enklere å få tak i da... Presterte å treffe en forbanna 30 cm høy betong søyle som var helt usynlig i speilene da jeg rygget inn isted og trenger ny asap!
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk Joda, prøvdre med blad.. Men skal man drive å skjære gjennom plasti-dip`en, så treffer man vanlig lakk under og lager striper :/
Anbefalte innlegg