Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bikka 23 i dag ;D

Gratulerer med 23 år... så er du nesten voksen jo... slutt på tull og tøys med andre ord... :wink:

Puh... 28 varmegrader i solen her i Århus (22 i skyggen). Det er nesten for mye så tidlig på året... :?

Skrevet

Takk for svar ang. sørstatsflagget. Nok rasistisk signifikans til at jeg erklærer sørstatsflagg som flagg med rasistiske undertoner! :P

PS. Jeg har fått nok av sola allerede.

Ellers er det godt å se gladfolk på Bimmers :D

Og gooooooood bursdagsfeiring Clerion! 23 er en bra alder.

Skrevet

Jordfræsar: Har vært en tur på Hamar, men det var ikke en god tur som du kanskje fikk med deg? Ladeproblemer førte til at jeg måtte kjøre hjem sent på kvelden uten lys, noe som ikke var morsomt i det hele tatt.

Men har tenkt meg en tur dit i morgen (hvis jeg tør) for å ta bilder ute på brygga ved iskiosken der. Må bare orke å shine den litt, er full i pollenstøv... :(! Kan jo hende vi sees da? 8)

Skrevet

Jeg har tenkt å vaske frøkna mi, men spørs om sola steiker som fy eller overskyet ;) Men hadde jo vært morsomt å sett bilen, så er bare å slenge på en æss æmm æss!

Kænskje Haug vil henge seg på om han ikke poserer på koigen :D

Skrevet
Bikka 23 i dag ;D

Gratulerer med 23 år... så er du nesten voksen jo... slutt på tull og tøys med andre ord... :wink:

Puh... 28 varmegrader i solen her i Århus (22 i skyggen). Det er nesten for mye så tidlig på året... :?

Jotakk "far" :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...