Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan vel gjøre det om du kjører opp til BE nå? Jeg betalte 4800,- inkludert lastsikringskurs, dobbelkjøretime, oppkjøring, leie av henger, nytt sertifikat, med andre ord ALT. Deretter fikk jeg halvparten refundert av jobben, altså hele lappen kostet meg 2400,-

Skrevet

lekkert! ikke noe er som å få ting billigere enn det egentlig koster ;) Men tillatt hengervekt er på 1900kg, og m5'n veier 1700kg på papiret, så da trenger jeg en helvettes lett henger iallefall :P

Skrevet

idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling!

Skrevet

hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay ;)

idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling!

Venter spent ;) regner med Bimmersfolket blir typ gudfar eller noe? :P

Skrevet
hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay ;)

hehe ;) blir ihvertfall oppvokst med at BMW, det er bilen som gjelder :D

Skrevet

Har ikke peil på hva Jeg skal søke på.. søkt masse, finner bare hele felger... :/ link?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...