Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Plages med gmail. Har både mobil og nettbrett koblet mot min konto, men får ikke logget meg på. Etter å ha endret passord kommer jeg meg på med telefonen og mobil, men nettbrettet nekter stadig å akseptere passordet. Har prøvd å resette passord flere ganger, slått av og på alle maskiner etc. Noen som har hatt samme problemer? Google har selvsagt ikke noe support, bare sånne spørreskjemaer/webløsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gmail er det mest idiotiske løsningen jeg noen sinne har vært bori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må bare ha den dritten for å få bruke google play og laste ned app. Men når det ikke vil fungere blir jeg helt TILTOLAININEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta Norsk skriftlig VG3 eksamen som privatist på Tirsdag, satser selv på å få kåseri som sjanger :)

Husker faktisk ikke hva jeg hadde på vg3, men husker at på siste tentamen så skreiv jeg noe annet enn kåseri bare for å bevege meg litt utenfor komfort sonen min. På litterær engelsk skriftlig (vg3) skreiv jeg short story, en sjanger jeg aldri hadde skrevet før. Dette var dog en to-delt eksamen, og det var vel en grammatikdel om jeg ikke husker helt feil. Endte vel med en 5'er, dog usikkert på hvilken del av eksamenen det var som trakk meg ned :lol:

Har uheldigvis ikke noen av eksamene mine tilgjengelig da laptopen min endte opp under bakhulet på en Jeep Cherokee mellom skriftlig og muntlig.. Kanskje jeg skal titte på den hardisken igjen å se om det er mulig å få liv i den :lol:

Kåseri er uansett en veldig morsom sjanger, som ikke alle har helt forstår poenget med. Jeg hadde f.eks en lærer på vg1 og vg2 som ikke helt skjønte sjangeren, og som hvertfall ikke så ut til å sette pris på digresjonene. Ble roset for kåseriene mine på ungdomskolen, og vg3 :P Skreiv faktisk særemne om Are Kalvø, en av våre store kåssører, og hans bruk av satire. Bøkene hans er fantastiske (hvertfall de jeg har lest) og skrivemåten en god inspirasjon hva kåseri gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på et kåseri, men hva det blir til kommer litt opp til hva slags oppgaver jeg får muligheten til og gjennomføre.

Det jeg håper på er at dette går greit, så jeg får fortsatt og tatt fag til våren, da blir det R1 matte samt Naturfag, noe jeg selv synes er bedre en Norsk skriftlig og muntlig.

Det at du fikk en 5`er på VG3 eksamen sier jo litt om hvor god du er til og skrive, så hadde ikke gjort noe og fått sett på de oppgave, hehe :D

Men Jeep er kjent for og komme seg fram, så da er det bevist at datamaskiner ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut litt mer om enkemercedesen til naboen i dag. Den er ALDRI vinterkjørt, da de har bodd i syden om vinteren og kun brukt bilen hjemme i Norge om sommeren. De siste 16 årene har nok bilen gått svært lite, da mannen daua og kjerringa tok førerkort i 1996. Skulle nok absolutt ha hatt plass og penger til den! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...