Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pisang Ambon og melk kan også anbefales ;)

Hmm, det har jeg faktisk aldri testa :P Har smakt pisang ambon og sprite da, fungerer greit det ;)

Er jævli godt :D

+1! :beer:

Skrevet
Faen så macho man føler seg med halvt millimeter kort hår!

Du føler deg mer macho med skikkelig verktøy, bildet er forøvrig tatt i Peja Kosovo Oktober 1999.

kikgadpi3a1jyp5bda4e.jpg

Aww, så søt liten sak :)

Skrevet

Hva jeg ikke hadde gitt for å dra på Straits konsert. Helt fantastisk musikk.

Har hatt hele discografien deres på full guffe i verkstedet hele dagen. Passelig musikk til brennstoffpumpeoverhaling. ;)

Støtter den. Skulle strekt meg langt for å kunne oppleve den gode gamle gjengen, alle som en! :) Hehe, du huska å sette den sammen riktig da? :lol: Plungeren ble med? :mrgreen:

Om det ble riktig vil da tiden vise. 8) Ble ihvertfall ingen deler til overs (i motsetning til når lærlingen skulle prøve).

Skrevet

damn....våknet nå....hmmm...noe spennende man kan foreta seg i oslo midt på dagen som ikke inkluderer bensinforbruk? hmm...nei får komme meg opp og prøve å bytte spacere bak på sjuern og få lagt om til sommerdekk på merca...

Skrevet
noen som har erfaringer med 2000mod land rover freelander her?

Er du sikker...? Er ikke sjeldent at jeg har sett første generasjons Freelandere vente på NAF... Har aldri hørt noe positivt om den modellen.

Skrevet

Er det ikke bensinversjonen av disse som motoren ryker på hele tiden? Litt synd, for det er jo egentlig litt kule biler. Gå for MR2 :)

Skrevet
har posta den lenger bak...dyreste sedanen ever...

Er vel ikke på vei til produksjon? Ja, får Phantom til å blekne den her, på alle nivå...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...