Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ghostrider blei eid av han her gitt, INGEN har vært galere enn han her:

R.I.P 2011

Idiot, godt han er dau

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Ghostrider og Turborider har etter min oppfatning noe av det mest vellykkede livet jeg har sett noen ha... Tenk det adrenalinkicket! Det er noe annet enn å råtne i en ny Toyota og ha en meningsløs/grå hverdag som alle nordmenn har =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt :shock: Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider blei eid av han her gitt, INGEN har vært galere enn han her:

R.I.P 2011

Idiot, godt han er dau

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Ghostrider og Turborider har etter min oppfatning noe av det mest vellykkede livet jeg har sett noen ha... Tenk det adrenalinkicket! Det er noe annet enn å råtne i en ny Toyota og ha en meningsløs/grå hverdag som alle nordmenn har =P~

Godt man har forskjellige meninger.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt :shock: Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei......

Kretsmester i provosering og forum-trolling. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kretsmester i provosering og forum-trolling. #-o

......og det kom fra Norgesmestern i frekke og useriøse innlegg #-o

Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her.

Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.)

Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...