Jørgen Lie Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Herlig Ser Nesset rykker stadig frem nå, så vi trenger den hjelpen vi kan få med stakkarslige 2200 innbyggere http://www.tv2.no/gmn/mittnorge/nord-tr ... 31095.html SMØLA folkens
NBCustom Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Ghostrider blei eid av han her gitt, INGEN har vært galere enn han her: R.I.P 2011 Idiot, godt han er dau Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette Ghostrider og Turborider har etter min oppfatning noe av det mest vellykkede livet jeg har sett noen ha... Tenk det adrenalinkicket! Det er noe annet enn å råtne i en ny Toyota og ha en meningsløs/grå hverdag som alle nordmenn har
Larsinnj Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Ser jo hvordan det gikk med helten din.. Knust i fronten på en VW.. Hadde han kjørt TT på isle of man hadde det vært kult! Etter offentlig vei dog. Hmmmm, ikke så kult!
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei......
Kjexx Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Ghostrider blei eid av han her gitt, INGEN har vært galere enn han her: R.I.P 2011 Idiot, godt han er dau Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette Ghostrider og Turborider har etter min oppfatning noe av det mest vellykkede livet jeg har sett noen ha... Tenk det adrenalinkicket! Det er noe annet enn å råtne i en ny Toyota og ha en meningsløs/grå hverdag som alle nordmenn har Godt man har forskjellige meninger..
RS-Heggem Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei...... Kretsmester i provosering og forum-trolling.
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Kretsmester i provosering og forum-trolling. ......og det kom fra Norgesmestern i frekke og useriøse innlegg
hermanoo90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Kvelds Quiz! : Jeg er en ny cabriolet , har 2 seter og endel av navnet mitt er edderkopp. Hvilken bil er jeg?
wicky124 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Kvelds Quiz! : Jeg er en ny cabriolet , har 2 seter og endel av navnet mitt er edderkopp. Hvilken bil er jeg? Afrikansk kamelhoppe??
RS-Heggem Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Kretsmester i provosering og forum-trolling. ......og det kom fra Norgesmestern i frekke og useriøse innlegg Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her. Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.) Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..?
Anbefalte innlegg