Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sant. Nisse kan du selv være.

MEN, jeg hadde faktisk talt trodd at du skjønte hvorfor jeg siterte deg på det. Du er litt av en dott, men et forumtroll er du vel ikke? Ikke på samme måte som nb iallefall. :lol:

Av og til er jeg litt rask på avtrekkeren og skal jeg være ærlig så var jeg det denne gangen. Dotter er vi vel alle sammen her som har kvinnfolk.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å handle meg bruksbil. Samma om det er bensin, diesel, manuell, automat. Vurderer E46 Touring, men har også sett litt på E39 Touring. Noen som har noen forslag? Har ikke store krav, men bør ha skinn, automatisk klima og hengerfeste. Budsjett på rundt 50 lapper. Helst 2,0 liter eller mer. Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satset på e39 touring, de ligger lavere i pris, så du vil få en i bedre stand mot en e46 touring i samme prisklasse ;)

Det er heller ikke vanskelig å finne greie e39 touringer som treffer dine krav, så her er det bare å velge og vrake! ;) jeg tror jeg ville sett mot preface 520 eller 525 diesel, mtp kjøring med henger, og den virker ikke så dø ellers heller ;) 525tdsa'n min dro faktisk aaaaaakkurat fra 523'n, så det, pluss mulighetene for oppjustering av effekt, gjør det nok til et bedre alternativ, iallefall som bruksbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sovnet ganske sent i går, men måtte tidlig opp i dag. Har matteeksamen i morgen, så i dag er det store skippertags-dagen! :P

Men Nå er det litt bimmers og avis lesing samt frokost. Blir vell en episode av noe slags serie også, før jeg hiver meg på matten.

Har du fri i dag siden du har vært oppe hele natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...