Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

wow! ikkje braaa.. håper noen kom å spurte om det gikk greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Var på byn i går. Husker alt utenom de siste 30min. På den tiden har jeg fått et sår i pannen og mobil og lommebok er borte. Om jeg er blitt slått ned eller bare gått på trynet har jeg ingen anelse om.

Forferdelig surt og miste alt, og vannvittig med stress etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Var på byn i går. Husker alt utenom de siste 30min. På den tiden har jeg fått et sår i pannen og mobil og lommebok er borte. Om jeg er blitt slått ned eller bare gått på trynet har jeg ingen anelse om.

Forferdelig surt og miste alt, og vannvittig med stress etterpå.

Er vel igrunn kun din egen feil? Selv om sånt er surt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn grei vinter i sentrum..bilene holder seg rene med tanke på hvor kaldt det er...

Jeg er såpass heldig at jeg har en god km støvete grusvei før jeg kommer inn på asfalten. Ser ut som om bilen har vært brukt i Dubai.

Får alliere deg med noen som kan asfaltere..Eller flytte til mer sentrale strøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drift this!!

[ Bilde ]

Haha! Jeg drifta med lastebilen i forsvaret. Det gikk ikke like bra som på den filmen :lol: En sykt ekkel følelse, har jo ingen kontakt med underlaget, og ikke peiling på hva som skjer :P

Da må du øva mer ;) Lastebiler er veldig morsomme å sladde med når man først lærer seg å kontrollere dem :D Sykt når bilen tar hele veien i en sladd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når den tar bilen som kommer imot...

Nei vet du ikke slædder på offentlig vei...bare kjeder meg så tenkte å lage litt rabalder...

Haha

Sladding på offentligvei= fyfy [-X Men på anleggsplasser og skogsbilveier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kom en 291 kilos pakke til meg nettop! :)

Grattis! blir vel godt å skru litt i helgen? ;)

Takk :) ja håpe alt går bra! Så e får prøve litt artigere bil på søndag :P må skryte av Gs forresten! Fikk avslag i pris å levering på dør til 12k.. Istede for 14k å hente i bud ! Så klapp for den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

Dro du i for mange kilo eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drift this!!

[ Bilde ]

Haha! Jeg drifta med lastebilen i forsvaret. Det gikk ikke like bra som på den filmen :lol: En sykt ekkel følelse, har jo ingen kontakt med underlaget, og ikke peiling på hva som skjer :P

Da må du øva mer ;) Lastebiler er veldig morsomme å sladde med når man først lærer seg å kontrollere dem :D Sykt når bilen tar hele veien i en sladd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd meg på en Martell Noblige eller Renault Carte Noire Extra :)

Sikkert gode men relativt dyre også :)

En Cognac som er billig og god er denne:

Thor_Heyerdahl_Pion_343595m.jpg

http://www.klikk.no/mat/drikke/article521999.ece

Denne synes jeg også er veldig god, men da begynner det å koste mer enn at jeg drikker den på annet enn ved spesielle anledninger :)

172478.jpg

http://www.klikk.no/mat/drikke/article522625.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...