RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 preikestolen er kuuuult!! men fy faen for en tur opp.. brukte 59min og 54sek fra parkeringsplassen og opp til tuppen/kanten. "familie-tur" sies å ta ca 2 timer, og en "sprek mann" går opp på 1.5 timer. så er rimlig fornøyd med innsatsen. brukte 41min og 34 sek ned, men en kompis tryna som faen i den nest siste bakken så vi måtte ta det kuli den siste biten gikk heldigvis bra. (brukte Runkeeper app`en, derfor så nøyaktige tall)
316 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Har ikke hatt noen problemer enda, nei. Bortsett fra da den sluttet å lade, men det var fikset på 5 minutter dagen etter. Men jeg har nok ikke rullet mer enn 20 mil med den heller, så mye kan skje ! Er litt antydninger til skjørtebank i den, så motoren må nok tas med tiden. Dette er dog rimelig ufarlig å kjøre med, ettersom jeg har forstått.Har du forresten sett de nye bildene jeg tok i går da? Trooor det, litt av panseret og smådetaljer fra eksteriøret? Noi noi. Bilder av hele kjerra! viewtopic.php?f=6&t=173302&start=150 Her!
Fredrik Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hehehe... gode gamle Lionel Richie... Marius2002: Aldri hørt om Kingdome Come... Billy Idol derimot... play it loud...
Jordfræsar Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hehehe... gode gamle Lionel Richie... Marius2002: Aldri hørt om Kingdome Come... Billy Idol derimot... play it loud... man kan jo lure på om damerne hadde ønsket en hel natt med denne karen
knut_olestad Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 på 80-tallet var det nok mye klam mus pga han der ja Lionel var kul han, i motsetning til avkommet.. Lurer litt på om det der skal bli min ting i sommer, slike lapper altså Må vel komme opp med noe nytt til å modde skilt med også
Jordfræsar Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Jeg tenkte å henge opp bildet på ingangsdøra mi! Eventuelt tavla i blokka
Fredrik Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 på 80-tallet var det nok mye klam mus pga han der ja Lionel Richie var jo kjærlighetssangenes konge på begynnelsen av 80-tallet. Jeg husker da skiven "Cant´t Slow Down" kom i 1983.... og at spesielt låten "Stuck On You" gjorde inntrykk på pikene (altså låten... ikke nødvendigvis Lionel). Min første store kjærlighet (på den samme tiden) var imidlertid akompagnert av Matthew Wilder´s "Break My Stride"... http://www.youtube.com/watch?v=ceDbr7Wu ... ure=fvwrel
knut_olestad Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Husker best dancing on the celing, har ikke hørt den på 10+ år, men den sitter stuck i hodet mitt ennå.. oh what a feeling, we`re dancing on the celing.. tralalala
Jordfræsar Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Naf klistremerket er jo nostalgisk i seg selv
knut_olestad Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Noen av dere som kjenner til denne filmen? Dudes fra 1987, en av de beste filmene fra 80-tallet, og den eneste filmen der Jon Cryer faktisk er kul Dessverre er, og vil den aldri bli utgitt på annet enn vhs takket være en av idiotene som sitter på rettighetene til soundtracket.
Fredrik Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Sekretær i Porsche Club Norge, Egil Koch, har bl.a følgende anbefalinger når det gjelder Porschemodeller med et investeringspotensiale: Porsche 928 GT/GTS, Porsche 924 Carrera GT, 944 Turbo/Turbo S, 924 Turbo, 993 og eldre 911 modeller (den såkalte G-serien). Dette er modeller som vi har hatt fremme opp til flere ganger her inne og som jeg, ganske rett ut, i flere år har anbefalt folk her inne å kjøpe... Jeg vil for egen del legge til modellene 924 S og 944 S2. http://e24.no/bil/droemmen-om-en-veteran/20048286 Historien forteller dessverre intet om BMW og jeg tror dessverre at potensialet er litt begrenset. Pene eksemplarer av E9 og "02" er mitt beste tips med et 10 års perspektiv.
Anbefalte innlegg