Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

- 10 grader, ikke mye lyst å sette meg i bilen nå gitt

Du må lære deg å gå ut og skru den på 10 min ish i forveien:)

Jeg starter touringen mens jeg lufter bikkja, går en liten tur, tilbake tar 2 min på sofaen, så ut, og bilen begynner å bli varm og fin :) anbefales å skru på setevarme samtidig når du er ute første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 10 grader, ikke mye lyst å sette meg i bilen nå gitt

Du må lære deg å gå ut og skru den på 10 min ish i forveien:)

Jeg starter touringen mens jeg lufter bikkja, går en liten tur, tilbake tar 2 min på sofaen, så ut, og bilen begynner å bli varm og fin :) anbefales å skru på setevarme samtidig når du er ute første gang :D

Defa e tingen! :D slippe du Ditta!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den wicky, hadde aldri i livet gjort det samme om jeg hadde bodd i sentrum! :P bor litt avsides og rolig strøk, så er ikke store faren, og jeg er alltid i nærheten så jeg ser om noe skjer ;)

Hadde jeg bare orket å koble kupè-varmeren også, så hadde jeg sikkert brukt defa'n, men den ligger fortsatt godt i bagasjen, og strøm til motorvarmeren har jeg ikke orket å dra ut :lol:

toppen av latskap sa du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm..jeg har sånn...kupevarmer fra biltema som plugges i sigarettennern... ligger i esken enda siden november 2011..kanskje på tide å få den inn i volvoen..er småkjølig etter at den har stått ute i 8timer... Skru den på 30min før jeg slutter på jobb burde vel holde tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...