Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke oppladbare batteri! Samme type som man finner overalt! Blant annet fjernkontrollen til canal digital tuneren :)

Ja tenkte meg nesten det :) Da er det bare å få bytta de, bør være en smal sak. Må i samme slengen få bytta batteriene i fjernkontrollen til E34en også, fjernstyrt sentral lås på gamla også vettu :lol:

Hvilken modell er e34'a di?:) e monterte trådløst sentrallås i sommer, men den koda e til å funke med en fjernkontroll som e i tilleg til nøkkelen, ergo den tar mye plass :P får en nøkkel til e36 som en kan kode med lås på?:P fjernstyringa funker fjell nå, men irr å ha den kontrollen hengende på nøkkehanken -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det

Det var på Bavaria de fortalte meg også at man bare stakk nøkkelen inn og så lada den.....jækla "plommetjuver" altså..... :roll:

Ahh.. Som på Suzukien til svigermor altså. Snedig. ;)

.....eller på KIAen til tanta til dama. Det er en 2012 modell da så skulle kanskje bare mangle. MB CL hadde jo dette alt i 2000 :wink:

Hvilken modell er e34'a di?:) e monterte trådløst sentrallås i sommer, men den koda e til å funke med en fjernkontroll som e i tilleg til nøkkelen, ergo den tar mye plass :P får en nøkkel til e36 som en kan kode med lås på?:P fjernstyringa funker fjell nå, men irr å ha den kontrollen hengende på nøkkehanken -_-

Det er en 1994 modell :) Det er en sånn eksta fjernkontroll på nøkkelen, men den er original da. Vet ikke om man fikk fjernkontroll i selve nøkkelen på E34, ikke dårlig i grunn med fjernstyrt sentrallås dengang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MB CL hadde jo dette alt i 2000 :wink:

Imponerende. Og dette systemet fungerer helt feilfritt?

Ellers må jeg jo si det er utrolig godt å se god gammel James Bond.

Ekte stunts, ingen CGI, masse flotte gamle biler (Alfa R GTV 6, E28, E23 og gammel mercedes i fleng).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme haybimmsen. Skulle gjerne hatt original nøkkel med trådløs sentrallås, ikke sånn ettermarkeds fjernkontroll.

Den jeg monterte er jo orginal ifra bmw, kobla mot den zkw modulen eller ka den hete, men fortsatt så er den litt trasig pga størrelsen :P må finne ut om det går Ann å få en nøkkel med sender på! Syns å ha sett det før på en godt utstyrt e36, som het limited edition ish :P

Har du dette org settet ofra bmw sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MB CL hadde jo dette alt i 2000 :wink:

Imponerende. Og dette systemet fungerer helt feilfritt?

Ellers må jeg jo si det er utrolig godt å se god gammel James Bond.

Ekte stunts, ingen CGI, masse flotte gamle biler (Alfa R GTV 6, E28, E23 og gammel mercedes i fleng).

Ja, på Mercedesen tenker du? Er jo i såfall Mercedes fra sin værste periode så jeg ville ikke tatt for gitt at det virker i dag :lol:

James Bond blir aldri feil, høres ut som det er "Octopussy" du ser ut ifra bilene du ramser opp :P Er selv mest glad i de litt eldre James Bond filmene, de ble utvaska på slutten følte jeg. Men med Skyfall så var det back on track følte jeg, utrolig bra Bond film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke oppladbare batteri! Samme type som man finner overalt! Blant annet fjernkontrollen til canal digital tuneren :)

Ja tenkte meg nesten det :) Da er det bare å få bytta de, bør være en smal sak. Må i samme slengen få bytta batteriene i fjernkontrollen til E34en også, fjernstyrt sentral lås på gamla også vettu :lol:

Hvilken modell er e34'a di?:) e monterte trådløst sentrallås i sommer, men den koda e til å funke med en fjernkontroll som e i tilleg til nøkkelen, ergo den tar mye plass :P får en nøkkel til e36 som en kan kode med lås på?:P fjernstyringa funker fjell nå, men irr å ha den kontrollen hengende på nøkkehanken -_-

E36 fra 95 hadde vel integrert fjernkontroll på nøkkelen..

Hva E34 hadde vet jeg ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...