Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke så heldig å ha tillhengerfeste?

nop

men er så heldig at jeg tok borti med framfangeren i et nettinggjerde og tror muligens dem ikke har fungert siden(såvidt jeg kan huske). enda alle ser hele ut.

tok borti er vell å si det på fin måte kanskje :lol:

20121202_183218_zpse68bd027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig lov til å skrive sånt på bimmers? Trodde det var om å gjøre å skryte av hvor godt det er med øl slik at mindreårige lesere får inn de riktige holdningene med det samme. ;)

Man må jo prøve å gå foran med ett godt eksempel :) Har iallfall så langt klart det overfor lillesøsteren min som straks runder 18 år og ennå ikke har rørt alkohol, ho har visst ingen planer om det heller har jeg forstått.

[ Bilde ]

Ojsann, den var litt lei :shock: Godt gjerdet fanga deg så ikke skaden ble større da :) Men noen ganger kan det legge seg snø og is på sensorene, da har du enten konstant piping eller ingen lyd i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Eplemost er favoritt drikken, ingen over ingen vedsiden av! =P~

Mack Haakon, bayer og høstøl er myyyyye bedre! Ja, jeg liker mørke øltyper! :mrgreen:

Har ikke smakt alkohol på rundt 10 år, men satan som jeg savner godt øl!!

Ikke mye slår en løkpølse i lompe, med ekstra løk, og en iskald munkholm ved siden av. Det er en god lunch det. :)

Avholds? Jeg skjønner ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig lov til å skrive sånt på bimmers? Trodde det var om å gjøre å skryte av hvor godt det er med øl slik at mindreårige lesere får inn de riktige holdningene med det samme. ;)

Man må jo prøve å gå foran med ett godt eksempel :) Har iallfall så langt klart det overfor lillesøsteren min som straks runder 18 år og ennå ikke har rørt alkohol, ho har visst ingen planer om det heller har jeg forstått.

[ Bilde ]

Ojsann, den var litt lei :shock: Godt gjerdet fanga deg så ikke skaden ble større da :) Men noen ganger kan det legge seg snø og is på sensorene, da har du enten konstant piping eller ingen lyd i det hele tatt.

Hmmm. Du bor i bibel-beltet du, gjør du ikke?

Kjenner du til dette? http://avisenagder.no/index.php?page=vi ... etID=17403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig lov til å skrive sånt på bimmers? Trodde det var om å gjøre å skryte av hvor godt det er med øl slik at mindreårige lesere får inn de riktige holdningene med det samme. ;)

Man må jo prøve å gå foran med ett godt eksempel :) Har iallfall så langt klart det overfor lillesøsteren min som straks runder 18 år og ennå ikke har rørt alkohol, ho har visst ingen planer om det heller har jeg forstått.

[ Bilde ]

Ojsann, den var litt lei :shock: Godt gjerdet fanga deg så ikke skaden ble større da :) Men noen ganger kan det legge seg snø og is på sensorene, da har du enten konstant piping eller ingen lyd i det hele tatt.

haha ja redda greit det gjerde :D er jo rimelig saftig salt lake på hele bilen for øyeblikket. så kan vell trø bilen gjennom en maskin i morgen og se om det tilfeldigvis skulle løse det.

http://www.youtube.com/watch?v=VB8sejDdWDo

mrs.blondi fant jo ut det var lurt å filme :lol: litt morsomt i etterkant iaf :P er jo bare en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...