Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar, noekult! :)

Er enig i at det har gått over styr hos mange.. Også her i gården har d en tendens til og ta av litt.. Men sånn har hysteriet blitt.

Merker at jeg, ettersom alderen kommer, blir mere og mere glad i og være sammen med familien, samt venner, i stedet for å ta av med julegaveshopping.. Men samtidig liker i alle fall jeg og gi, så det blir sjeldent spart noe særlig på det.

Men, jeg har også bidratt til de som ikke at d like fint som meg.. Slik at flere kan få julemat på bordet, kanskje en pakke, og å være sammen med sine nærmeste.:)

Skrevet
God jul ja. :)

Jeg for min del er her ombord, så blir begrenset med jul for min del..

[ Bilde ]

Hang riktignok en julesokk på lugardøren min i dagmorges da. :)

Dit vil jeg og. Selskap jobber du for? God jul. :)

Skrevet
Takk for svar, noekult! :)

Er enig i at det har gått over styr hos mange.. Også her i gården har d en tendens til og ta av litt.. Men sånn har hysteriet blitt.

Merker at jeg, ettersom alderen kommer, blir mere og mere glad i og være sammen med familien, samt venner, i stedet for å ta av med julegaveshopping.. Men samtidig liker i alle fall jeg og gi, så det blir sjeldent spart noe særlig på det.

Men, jeg har også bidratt til de som ikke at d like fint som meg.. Slik at flere kan få julemat på bordet, kanskje en pakke, og å være sammen med sine nærmeste.:)

Sant, en god grunn til å være litt ekstra god og få litt ekstra tid med familie man ellers sjeldent møter, det er veldig positivt :)

Skrevet

Ikke så rent enkelt å forklare, men vi driver i grove trekk med service, reperasjon og vedlikehold av oljebrønner.

Skrevet

Du får bli med meg til Stavanger i mai for å gå 4 måneder på Nortrain drilling academy, Kjexx! God jul alle sammen ;)

Skrevet
Du er muslim, noekult, eller bommer jeg fælt nå? OM jeg ikke bommer, har dere ingen tradisjoner for jul, på noen måte siden de ikke har noen "grunn" til å feire Jesus og styr?

Uansett en fin tid å slappe av på og gjøre det man vil da :)

Blir fler og fler pakistanske familier som "feirer jul". Familier møtes over en god middag og tilbringer tid sammen. Er ikke så mye gaver i omløp, men blir stadig mer av det også.. Er nok 2 og 3 generasjons innvandrere som tar opp juletradisjonene til en liiiiten misnøye fra den eldre generasjonen..men de er på bedringens vei :P

Med en norsk kone så blir det mer juletradisjon på meg enn før.. Men vi er enige om å ikke gi gaver til hverandre og heller bruke penger på fine ting til vår baby som kommer i mars :)

Her er det nå julemiddag..venta ett år på pinnekjøtt nå så...håper det er verdt ventinga!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...