Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar, noekult! :)

Er enig i at det har gått over styr hos mange.. Også her i gården har d en tendens til og ta av litt.. Men sånn har hysteriet blitt.

Merker at jeg, ettersom alderen kommer, blir mere og mere glad i og være sammen med familien, samt venner, i stedet for å ta av med julegaveshopping.. Men samtidig liker i alle fall jeg og gi, så det blir sjeldent spart noe særlig på det.

Men, jeg har også bidratt til de som ikke at d like fint som meg.. Slik at flere kan få julemat på bordet, kanskje en pakke, og å være sammen med sine nærmeste.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, noekult! :)

Er enig i at det har gått over styr hos mange.. Også her i gården har d en tendens til og ta av litt.. Men sånn har hysteriet blitt.

Merker at jeg, ettersom alderen kommer, blir mere og mere glad i og være sammen med familien, samt venner, i stedet for å ta av med julegaveshopping.. Men samtidig liker i alle fall jeg og gi, så det blir sjeldent spart noe særlig på det.

Men, jeg har også bidratt til de som ikke at d like fint som meg.. Slik at flere kan få julemat på bordet, kanskje en pakke, og å være sammen med sine nærmeste.:)

Sant, en god grunn til å være litt ekstra god og få litt ekstra tid med familie man ellers sjeldent møter, det er veldig positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er muslim, noekult, eller bommer jeg fælt nå? OM jeg ikke bommer, har dere ingen tradisjoner for jul, på noen måte siden de ikke har noen "grunn" til å feire Jesus og styr?

Uansett en fin tid å slappe av på og gjøre det man vil da :)

Blir fler og fler pakistanske familier som "feirer jul". Familier møtes over en god middag og tilbringer tid sammen. Er ikke så mye gaver i omløp, men blir stadig mer av det også.. Er nok 2 og 3 generasjons innvandrere som tar opp juletradisjonene til en liiiiten misnøye fra den eldre generasjonen..men de er på bedringens vei :P

Med en norsk kone så blir det mer juletradisjon på meg enn før.. Men vi er enige om å ikke gi gaver til hverandre og heller bruke penger på fine ting til vår baby som kommer i mars :)

Her er det nå julemiddag..venta ett år på pinnekjøtt nå så...håper det er verdt ventinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...