Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har gitt beskjed at i morgen vil jeg ikke ha noe med kunder å gjøre. I kveld får jeg besøk og vi skal ut på konsert. Har absolutt ingen planer om å være edru i kveld. Blir nok buss til jobb i morgen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 2485822 innlegg på bimmers, så lykke til med å "runde" det :P

Men ser hva du mener, ofte jeg roter rundt i gamle tråder for å lære meg ting, når jeg kjeder meg :P alltids noe fornuftig som står gjemt langt baki :P

Edit: enda mere funfacts om bimmers:

Antall brukere: 33500

gjennomsnitt innlegg pr bruker: 74,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er godt på vei iallefall! :P

Altfor mange tråder med: "Jeg har montert åpent luftfilter og har nå ca 200hk i 316 min, kan jeg få 100 til med å bytte bakpotte?"

Alle de gode trådene er desverre lest ferdig :P Ingen flere blå linker på Reddit heller.. Hmm

Alle nettavisene er lest.. Og jeg har fremdeles over 7 timer igjen på jobb! Blir en laaaang dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er godt på vei iallefall! :P

Altfor mange tråder med: "Jeg har montert åpent luftfilter og har nå ca 200hk i 316 min, kan jeg få 100 til med å bytte bakpotte?"

Alle de gode trådene er desverre lest ferdig :P Ingen flere blå linker på Reddit heller.. Hmm

Alle nettavisene er lest.. Og jeg har fremdeles over 7 timer igjen på jobb! Blir en laaaang dag :lol:

finn dirty bilder fra mobdall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen spennende tråder jeg kan lese? Har snart rundet bimmers her nå, absolutt ingenting å gjøre på jobb.. :lol:

Tja, jeg synes tråder om biler som er forlatt er ganske spennende. Her er en om en engelsk E36 M3 GT2 med rundt 12000km på telleren: http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=80165

Ikke den lengste tråden, men nok av bilder. Hadde vert rått å komt over noe slikt i nærheten her også [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...