Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Flere med Unisonforsikring som ikke får den opp under innlogging? Min er fjerna fra systemet...

Edit: Ser ut som at jeg må ut med ny bilforsikringavtale hos noen andre. Men er det noe å anbefale der ute? Og hva med rabattavtaler? IF, Terra, Gjensidige, Tryg, NAF?

Har ringt over alt men unison er billigst samme faen.. Og det med flere tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at jeg må ut med ny bilforsikringavtale hos noen andre. Men er det noe å anbefale der ute? Og hva med rabattavtaler? IF, Terra, Gjensidige, Tryg, NAF?

NAF sin forsikring er det Unison som står bak, så jeg lurer litt på om denne avtalen er sagt opp også.

Jeg fikk regning fra Unison rett før avtalen med BMWCCN ble sagt opp, så jeg har forstått det slik at jeg først må finne på noe nytt om et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at jeg må ut med ny bilforsikringavtale hos noen andre. Men er det noe å anbefale der ute? Og hva med rabattavtaler? IF, Terra, Gjensidige, Tryg, NAF?

NAF sin forsikring er det Unison som står bak, så jeg lurer litt på om denne avtalen er sagt opp også.

Jeg fikk regning fra Unison rett før avtalen med BMWCCN ble sagt opp, så jeg har forstått det slik at jeg først må finne på noe nytt om et år.

Jeg har avtale frem til september 2013. Men vet ikke om de kan avbryte og heve mnd beløpet. Har du anelse om dette?

Kjexx: IF og Storebrand for min del kom ikke så mye over unison. Så skal høre om tilbud på onsdagen, hvis avtalen med Unison brytes og de hever beløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sette dere i kontakt med en som er kjekk på priser på BMW-forsikring...

Jeg har nå forsikret:

02 e46 320 70% 2år (kasko)

89 e30 325 70% (brann/tyveri/delkasko under lagring)

86 e30 320 60% (ansvar)

03 Yamaha r6 70%3 år. (Kasko)

Sparte over 6000kr i året på de 4 forsikringene ved å flytte over til annet selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avtale frem til september 2013. Men vet ikke om de kan avbryte og heve mnd beløpet. Har du anelse om dette?

Uten at jeg har studert det så nøye, tolket jeg det slik at endringen vil skje ved forfall. Jeg betaler en gang i året, så for min del et det er år til. Hvordan det blir ved månedlig betaling vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett slipper du økningen ved forskuddsbetaling, men de som betaler månedlig får økningen fra den aktuelle mnd. Er du derimot inne i en bindingstid skal du ikke få økningen før denne periode er utløpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...