Marius2002 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Da er takk for maten talen klar, og godt nytt år til alle dere Å må man ha det på nyttårsaften? Mulig jeg må skrive ned noe rabbel med menig!
Stenbakken Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Skal feire med venner, så fikk diverse roller vi skulle ha feks toastmaster, takk for maten tale, og velkomst talen. Kan ikke si det trenger og ha mening, bare si noe positivt om maten, personene som er der, og ha høy alkoholføring, så blir det en slager
rublings Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Da stikker jeg i pinnekjøtt-besøk, etterfulgt av en god fest med venner og bekjente jeg har sett alt for lite av i år. Godt nytt år alle sammen. Håper 2013 blir et bra år for alle
Marius2002 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Skal feire med venner, så fikk diverse roller vi skulle ha feks toastmaster, takk for maten tale, og velkomst talen. Kan ikke si det trenger og ha mening, bare si noe positivt om maten, personene som er der, og ha høy alkoholføring, så blir det en slager Hmm... noe ala: Takk for maten, og den hyggelige praten ribba var god, og en tale er klar no 2012 har vært et flott år, mye glede og noe sår et nytt år skal vi hente, så da kan vi forvente nok et år med glede, som vi også skal sprede en skål vil jeg heve, la meg se glassene sveve vi drikker alt i en fei, og så takker jeg for meg!
Stenbakken Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Skal feire med venner, så fikk diverse roller vi skulle ha feks toastmaster, takk for maten tale, og velkomst talen. Kan ikke si det trenger og ha mening, bare si noe positivt om maten, personene som er der, og ha høy alkoholføring, så blir det en slager Hmm... noe ala: Takk for maten, og den hyggelige praten ribba var god, og en tale er klar no 2012 har vært et flott år, mye glede og noe sår et nytt år skal vi hente, så da kan vi forvente nok et år med glede, som vi også skal sprede en skål vil jeg heve, la meg se glassene sveve vi drikker alt i en fei, og så takker jeg for meg! Haha, ja den synes jeg du kan ta
eeikenes Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Hvordan er det å få godkjent 316 som 325? e36 coupeer det er snakk om.
Julianv Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Da stikker jeg i pinnekjøtt-besøk, etterfulgt av en god fest med venner og bekjente jeg har sett alt for lite av i år. Godt nytt år alle sammen. Håper 2013 blir et bra år for alle Skål, gamle ørn
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Jeg skal visst bli hjemme ikveld jeg.....
Kjexx Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Du har ikke høygravid kone hjemme Har jeg hatt opptil flere ganger, mannen er sjef. Ferdig diskutert.
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Du har ikke høygravid kone hjemme Har jeg hatt opptil flere ganger, mannen er sjef. Ferdig diskutert. haha du har vel flere ferdig ploppa.. tror nok du holdt deg hjemme
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Kjenner til følelsen, Wicky! Du er hjemme ikveld du også?
Anbefalte innlegg