Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Godt at prisene er høye, slipper at alle blir kjørt i stykker

Der er jeg helt enig med deg, bra at prisene på urørte eksemplarer er såpass høy. Det holder stort sett alle idioter med dårlig smak og billig styling borte :wink: Angleyes, xenon, turbo og skamsenk finnes det hundrevis av andre biler til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året :P At en aldri lærer :P

Trene mer, skal opp 8kg til :)

Og betale ned siste del av lånet mitt :)

God vi har forskjellige problemer.. Jeg skal ned 20 kg! :P

Godt at prisene er høye, slipper at alle blir kjørt i stykker

Der er jeg helt enig med deg, bra at prisene på urørte eksemplarer er såpass høy. Det holder stort sett alle idioter med dårlig smak og billig styling borte :wink: Angleyes, xenon, turbo og skamsenk finnes det hundrevis av andre biler til...

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året :P At en aldri lærer :P

Trene mer, skal opp 8kg til :)

Og betale ned siste del av lånet mitt :)

God vi har forskjellige problemer.. Jeg skal ned 20 kg! :P

Godt at prisene er høye, slipper at alle blir kjørt i stykker

Der er jeg helt enig med deg, bra at prisene på urørte eksemplarer er såpass høy. Det holder stort sett alle idioter med dårlig smak og billig styling borte :wink: Angleyes, xenon, turbo og skamsenk finnes det hundrevis av andre biler til...

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Turbo er heller ikke ødelegging av bilen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Det er jo sant, senk er ikke det værste å se på heller :) Noe annet mange E30 eiere er glad i men som jeg spyr av når jeg ser det er sånne gråe baklykter, starteck eller hva det nå heter =;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Det er jo sant, senk er ikke det værste å se på heller :) Noe annet mange E30 eiere er glad i men som jeg spyr av når jeg ser det er sånne gråe baklykter, starteck eller hva det nå heter =;

Det her er Startech:

http://images.bimmers.no/files/fvgdk335mnfhnhiguoaj.jpg

Du mener kanskje disse?:

http://images.bimmers.no/files/tbdppaje7bgr8xij3zea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39054611

Typisk en type som har kjøpt bilen med betaling i form av vinterved og 1500 spenn til en gammal gubbe, så skal han tjene penger på den!

Komplett idiot å ikke prøve å tjene penger på den hvis man har muligheten vel?

Må nok si meg enig. Når det finnes folk som ikke veit verdien på hva de selger, så må det garantert finnes folk som ikke veit verdien på hva de kjøper.

Men er ikke en ''ærlig'' ting å gjøre, men det får være opp til enhvers moral og etikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39054611

Typisk en type som har kjøpt bilen med betaling i form av vinterved og 1500 spenn til en gammal gubbe, så skal han tjene penger på den!

Komplett idiot å ikke prøve å tjene penger på den hvis man har muligheten vel?

Må nok si meg enig. Når det finnes folk som ikke veit verdien på hva de selger, så må det garantert finnes folk som ikke veit verdien på hva de kjøper.

Men er ikke en ''ærlig'' ting å gjøre, men det får være opp til enhvers moral og etikk.

Nå kjenner ikke jeg til han som selger bilen eller hvordan han har fått den, men å lure eldre folk ved kjøp av bil er selvfølgelig uspiselig.

Det jeg mente var at det er dumt å la være å tjene penger på en gammel bil folk betaler seg i hjel på nå om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...