Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Typisk en type som har kjøpt bilen med betaling i form av vinterved og 1500 spenn til en gammal gubbe, så skal han tjene penger på den!

Komplett idiot å ikke prøve å tjene penger på den hvis man har muligheten vel?

Må nok si meg enig. Når det finnes folk som ikke veit verdien på hva de selger, så må det garantert finnes folk som ikke veit verdien på hva de kjøper.

Men er ikke en ''ærlig'' ting å gjøre, men det får være opp til enhvers moral og etikk.

Nå kjenner ikke jeg til han som selger bilen eller hvordan han har fått den, men å lure eldre folk ved kjøp av bil er selvfølgelig uspiselig.

Det jeg mente var at det er dumt å la være å tjene penger på en gammel bil folk betaler seg i hjel på nå om dagen :)

Ja er enig med deg :P

En annen annonse fra finn:

''MEGET VELHOLT OG PEN BMW.'' Ser ikke helt det han innleder annonseteksten med?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39029152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Det er jo sant, senk er ikke det værste å se på heller :) Noe annet mange E30 eiere er glad i men som jeg spyr av når jeg ser det er sånne gråe baklykter, starteck eller hva det nå heter =;

Det må jeg si meg enig i aldri helt skjønt hva som er greia med disse startech lyktene jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med deg, bra at prisene på urørte eksemplarer er såpass høy. Det holder stort sett alle idioter med dårlig smak og billig styling borte :wink: Angleyes, xenon, turbo og skamsenk finnes det hundrevis av andre biler til...

Trenger ikke nødvendigvis ødelegge bilen med skamsenk. Det er jo en modifikasjon som er lett reversibel. ;)

Turbo er heller ikke ødelegging av bilen? :P

Hvis man bytter til AE, xenon eller skamsenker en bil, så er i og for seg alle disse lette modifikasjoner som lett kan byttes tilbake til originalt.

Hvis man turbokonverterer bilen, så er det straks mer som må byttes/modifiseres, og en god del flere ting som kan gå galt.

Så å montere turbo vil ikke nødvendigvis ødelegge en bil, men om man vil ha en bil som lett kan skruves tilbake til slik den var levert fra fabrikk, så ville ikke jeg montert turbo vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo er heller ikke ødelegging av bilen? :P

Hvis man bytter til AE, xenon eller skamsenker en bil, så er i og for seg alle disse lette modifikasjoner som lett kan byttes tilbake til originalt.

Hvis man turbokonverterer bilen, så er det straks mer som må byttes/modifiseres, og en god del flere ting som kan gå galt.

Så å montere turbo vil ikke nødvendigvis ødelegge en bil, men om man vil ha en bil som lett kan skruves tilbake til slik den var levert fra fabrikk, så ville ikke jeg montert turbo vertfall.

Stemmer det, men så var det ikke det som var temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud er jo å sette en pris da.. Er jo ikke veldig lett å vite hva selger vil ha..

Andre bud er å selge den før du begynner å demontere, folk har en tendens til å ville gjøre demonteringa selv, det er jo kjekkest mht at man får ha sitt eget system på ting. Synes dessuten den ser rimelig skabbete ut, men jeg tok bare ett kjapt overblikk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...