Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hehe :P hadde jeg bare kunen dratt fra jobben -_- time og kvarter igjen, og det er dødt som i graven her...

Hva jobber du som? :D

Kjipt med coiloversene :( Men Christer tar dem vel :mrgreen:

Spillte en del Flight Simulator X før, men etter at jeg solgte den stasjonære PC'en så ble det ikke så mye mer spilling, konge spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja kult :D Hehe ja, kanskje det hadde vært lurt :P

Vurderer å gå vg2 om igjen, går industriteknologi nå, men syns det er så utrolig kjedelig. Og vg2 karosseri virker så mye mer gøyere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som erfaring med santander.no?

har solgt en bil og kjøper brukte santander. alle papirer er i orden og levert

hvor langtid bruker de på å utbetale de til meg ?

En dag eller 2 sålenge bilen er forsikret og registrert på samme person som er låntaker.

Jeg solgte en bil engang der kjøper lånte gjennom santander og forsikret bilen på faren.

Det gikk 2 måneder og jævlig mye frem og tilbake før jeg fikk pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få gaaaang bavaria! vil ha bilen min igjen :(

fuck opel corsa..

Må snart på Bavaria selv...325en skal ha storservice og vehichle inspection, blir sikkert billig :roll: Men det må gjøres, E34en skal også ha storservice samt bytte kjøleveske og bremseveske i løpet var våren.

Så det kommer til å gå mye penger i retning bilene i månedene fremover :?

no kiddn.

går myye i bil her om dagen. rundt 20-25k i karoseri og lykter ol.

så får jeg throwing stars vinterfelger i morgen :)

nå starter jo ikke bilen engang, derfor den står på bavaria. skal ringe i morgen tidlig å sparke ræva dems i gir.

forsåvidt så må jeg ha oljeskift, bremseskift osv på e90n og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en måte feil motor i den da :P de e den motoren som e grymmest Vertfall :P gikk Vertfall unna når han justerte på sprutet når e kjørte, er sperra diff der også, må trykke inn klutchen når e kjørte om kring i byen, å den e så lav at an må passe seg får konmelokka:p e litt morsomt da :D deilig å kjøre turbo bil Vertfall, heilt syk ladelyd på den. Fikk lyst på en selv fjeld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...