Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

røket ene spolen på ene subwooferen min i dag... gøy.

frista lite å blåse ut 4k i nye element akkurat nå.

blir stadig påminna at det koster å eie bil merker jeg. får vell "trøste" meg med å bestille noe nye bremser til bilen fra koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røket ene spolen på ene subwooferen min i dag... gøy.

frista lite å blåse ut 4k i nye element akkurat nå.

blir stadig påminna at det koster å eie bil merker jeg. får vell "trøste" meg med å bestille noe nye bremser til bilen fra koed.

Kjenner til det, har brent 4 elementer foreløpig, men Cerwin Vega elementet jeg har nå har holdt hittil! og det nå i et år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røket ene spolen på ene subwooferen min i dag... gøy.

frista lite å blåse ut 4k i nye element akkurat nå.

blir stadig påminna at det koster å eie bil merker jeg. får vell "trøste" meg med å bestille noe nye bremser til bilen fra koed.

Kjenner til det, har brent 4 elementer foreløpig, men Cerwin Vega elementet jeg har nå har holdt hittil! og det nå i et år! :)

er alpine type R elementer det her. kjøpte dem brukt. har vell maks hatt dem 1 mnd.

er 2 spola element. dumt å koble forsterkeren på den spolen som fortsatt fungerer(blir da 4ohm)? som skal spille sammen med andre elementet(2ohm) som fungerer fint.

viss du har peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg heller koblet fra hele elementet og kjørt kun på et sålenge om du har 2 elementer slik jeg oppfatter det.

Har ikke vært mye borti Alpine sine elementer, men der jeg kjøper mine elementer har de en hel vegg med basselementer. Man får høre på basselementet man ønsker, på forsterkeren man ønsker. Med forsterkern min synes jeg Cerwin Vega tok kaka :) Det har vist seg å være et kvalitetselement som har holdt og tålt all juling hittil. Det kostet heller ikke 4k, mener jeg gav 2500,- i Sverige av en utgått modell de hadde noen få igjen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røket ene spolen på ene subwooferen min i dag... gøy.

frista lite å blåse ut 4k i nye element akkurat nå.

blir stadig påminna at det koster å eie bil merker jeg. får vell "trøste" meg med å bestille noe nye bremser til bilen fra koed.

Bruker stortsett bare Tapatalk, så ser ikke signaturen din osv, men sett vekk ifra det med suben, hva slags utslitt drittbil har du? Det er jo et havari for hver side her nå i det siste omtrent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosta vell 2500kr pr element nye dem alpine elementa her. tror egentlig det har gått ut av produksjon. men har funnet et til 2700kr inkl frakt. men vet jo ikke hvor lenge det andre varer da :P

frister egentlig gamble på 2 nye brukte. så sjukt mye billigere.

fikk det her billig da. dem med forsterkeren jeg kjøpte har nypris på 13k. betalte 3k :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røket ene spolen på ene subwooferen min i dag... gøy.

frista lite å blåse ut 4k i nye element akkurat nå.

blir stadig påminna at det koster å eie bil merker jeg. får vell "trøste" meg med å bestille noe nye bremser til bilen fra koed.

Bruker stortsett bare Tapatalk, så ser ikke signaturen din osv, men sett vekk ifra det med suben, hva slags utslitt drittbil har du? Det er jo et havari for hver side her nå i det siste omtrent..

er nå ikke så utrolig mye som har røket akkuratt. bensinpumpe, ene baklykta begynte kødde i går.

ellers har jeg klart å slå sundt en bærearm og et par bolter i understellet. og lagt noe gode riper i karrosen. mangler ny fanger og skjerm + lakk så er det på fix.

pdc trodde jeg var fucka, men tenkte jo ikke lenger enn at jeg har jo bytte til ny spiller.

bremser er vell relativt vanlig vedlikehold.

edit: siden mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt mye syting mtp at endel av problemene skyldes brukerfeil :wink:

Er derfor ungdommen burde rase fra seg i gamle skitbiler, jeg er så utrooolig glad for at jeg fikk gjort fra meg mye av driiiden i gamle vrak og ikke ødelegger en "ny" bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...