Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var ford ranger avbestilt pga leveringstiden ble utsatt 6 mnd til.. Får håpe sjefen går med på leasing av f11 istedet.. :)

Tror du bare skal være glad for det! Alt av Pickuper som ikke er Amerikansk blir stusselig og kjipt synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største modellen av ranger er faktisk snasen;) vi hadde en fullspekka, heva og bredda, type arctic truck omtrent, og den var dritrå! ;)

Når det gjelder de billigere typene er de ikke det samme, og deletilgangen er heller ikke helt oppe å gå på de enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye ranger xlt er som å kjøre en haug med bæsj. Treig faen av en bil.. Hater å ta demo-rangeren når jeg skal noe sted på kobben. Det eneste som er positivt med den, er at den er litt høy. Og det er bra når vi skal kjøre den, samt en ny Kuga på jordet til en kollega i slutten av måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var wildtrak 3,0 double cab jeg hadde bestilt. Altså. Størst motor, og alt utstyr. Jeg var hvertfall svært optimistisk på bilen, men ser at behovet endrer seg. Jeg har flyttet nærmere jobb så trenger ikke 30000km i året, og vil heller ha en fet bil.. Får regne litt på det, og se hva jeg kommer best ut av. F11 hadde hvertfall vært digg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...