Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir så irritert!!! :evil: Her har jeg vært å vaska E34en da den var jævlig møkkete, så kommer jeg hjem og er klar for å dra avgårde med E90en å få vaska den også da den ser forjævlig skitten ut den også. MEN så kommer dama og sier at det kommer en haug men folk på besøk så da får jeg ikke lov å dra ut igjen og nå er jeg sur ](*,)

Sur fordi jeg ikke få vaska bilen og fordi den står møkkete i oppkjørselen slik at de som kommer på besøk ser at bilen min er skitten, og DET vil jeg ikke ha sittende på meg :cry:

Måtte bare lette litt på trykket...

Edit:

Gratulerer så mye Sofakingfresh :D

Hahaha, first world problems!! Mangler ord...

mitt first world problem er at jeg ikke vet om jeg skal parkere s-klassen eller femmern i garasjen da begge er nyvaska.. Men femmern blir vel brukt mest i uka som kommer...så tror jeg parkerer s-klassen i garasjen..hmm...jeg løste mine egne problemer selv jo...Me cool 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN så kommer dama og sier at det kommer en haug men folk på besøk så da får jeg ikke lov å dra ut igjen og nå er jeg sur ](*,)

Lurer på hvem som er mannen i forholdet, eller egentlig lurer jeg ikke på det..........

Det lurer jeg på selv noen ganger også..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker, folkens :)

Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Vil til sykehuset, men holder meg hjemme, og drar tilbake i morgen ridlig istedet. Greit å kunne få en god natts søvn nå, etter noen laaaaange dager..

Men gud, jeg kommer vel ikke til å få sove nå :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...