Thewiz Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Limitless og Safe House så jeg for et par dager siden. Syns det var bra filmer
noekult Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Holes Moonrise Kingdom Feelgood filmer som jeg akkurat har sett og som anbefales
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Vaskmegher og vaskmegder.. Jeg vaska bilen før det ble trendy. er du en slik en bilvaskhipster med swag?
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg blir så irritert!!! Her har jeg vært å vaska E34en da den var jævlig møkkete, så kommer jeg hjem og er klar for å dra avgårde med E90en å få vaska den også da den ser forjævlig skitten ut den også. MEN så kommer dama og sier at det kommer en haug men folk på besøk så da får jeg ikke lov å dra ut igjen og nå er jeg sur Sur fordi jeg ikke få vaska bilen og fordi den står møkkete i oppkjørselen slik at de som kommer på besøk ser at bilen min er skitten, og DET vil jeg ikke ha sittende på meg Måtte bare lette litt på trykket... Edit: Gratulerer så mye Sofakingfresh Hahaha, first world problems!! Mangler ord... mitt first world problem er at jeg ikke vet om jeg skal parkere s-klassen eller femmern i garasjen da begge er nyvaska.. Men femmern blir vel brukt mest i uka som kommer...så tror jeg parkerer s-klassen i garasjen..hmm...jeg løste mine egne problemer selv jo...Me cool
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 MEN så kommer dama og sier at det kommer en haug men folk på besøk så da får jeg ikke lov å dra ut igjen og nå er jeg sur Lurer på hvem som er mannen i forholdet, eller egentlig lurer jeg ikke på det.......... Det lurer jeg på selv noen ganger også.....
Dirty Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 waqas har du handlet 5er? Er det skikkelig bil eller bruks\vinterbil ? bilder?
SofaKingFresh Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Takker og bukker, folkens Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Vil til sykehuset, men holder meg hjemme, og drar tilbake i morgen ridlig istedet. Greit å kunne få en god natts søvn nå, etter noen laaaaange dager.. Men gud, jeg kommer vel ikke til å få sove nå :s
Azeton Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 waqas har du handlet 5er? Er det skikkelig bil eller bruks\vinterbil ? bilder? Bolern har handlet seg E39 for 10k Litt skader men virker ganske grei er 98 528ia
Larsgunnar Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Noen tips til noen gode filmer ? Get rich or die tryin'
Anbefalte innlegg