Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei har ikke det. Har bare V50`n med ymse utstyr. Er ikke helt sikker på hvilken pakke det er på den og hva som er ekstra..

Jeg tror det står på en merkelapp på siden av dashbordet på passasjersiden, du ser det når du åpner døra. Mener det er der det står på XC90 iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til meg? E39 jeg handlet meg så har antispinn begynt og lyse. Det er styre vinkelsensor som er gåen. Dagen før jeg var og så på bilen så var den inne på service for og fikse akkurat det. Noe mulighet for og få det dekt av gamle eier? I kontrakten så står det om det som var feil. Og jeg har på PM at akkurat styrevinkel sensor skulle bli ordnet. Dette koster vel fort 5000-6000,- og få fikset også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått vaska, rydda, tørka støv og støvsugd. Nå kan dama bare komme hjem fra sykehuset med guttungen vår. Håper'a blir fornøyd nå. Så, da kan jeg slappe av med øl, potetgull og tv. Muligens litt PS3 og :D Deilig!

Har du barnesetet klart i E92en nå da? :) Har sett disse brukt som familiebil før 8)

Har dessverre ikke det :P Har jo barnestol med isofix osv, og den gpr i e92en, men vil ikke sprette hjem i senka bil med nyfødt baki :P Blir nok svigers sin E46 stasjonsvogn i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til meg? E39 jeg handlet meg så har antispinn begynt og lyse. Det er styre vinkelsensor som er gåen. Dagen før jeg var og så på bilen så var den inne på service for og fikse akkurat det. Noe mulighet for og få det dekt av gamle eier? I kontrakten så står det om det som var feil. Og jeg har på PM at akkurat styrevinkel sensor skulle bli ordnet. Dette koster vel fort 5000-6000,- og få fikset også ?

Kan være så enkelt som at de har glemt hjulstilling.

Leste mye om den sensoren når jeg skulle kjøpe E46(så på en med det lyset).

Har du håndbremslyset også? Eller kun antispinnlampen?

Såvidt jeg fant ut den gang, så er det mest sannynlig ABS-sensor vis det er kun antspinnlys, og rattstammesensoren vis begge to lyser.

Ville kontaktet selger og forklart saken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke det :P Har jo barnestol med isofix osv, og den gpr i e92en, men vil ikke sprette hjem i senka bil med nyfødt baki :P Blir nok svigers sin E46 stasjonsvogn i morgen :)

Ahh..! Jeg skjønner :) Han får jo sin første tur i en BMW iallfall da :P

Jeg fikk visstnok min første tur i en Mazda jeg..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...