Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Damn!

Der mistet jeg bilen. Lå til salgs i evigheter. Sa for 3 dager siden at jeg tok den. Skulle bare ordne litt med bank, få selger til å ta utvidet tilstandsrapport (krav for lånet), og ordne med biltransport ned til Bergen. Men det kom plutselig en og bydde over, med penger på hånd og som bodde nærmere.

Selger var offshore, men når det kom en med penger, var plutselig damen hans i stand til å ordne med salg. Hehe.

Må vel importere E60 525d med manuell alikevel da. Ble litt deppa nå, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er livredd for automatkasser! hehe. Både for kostnader når det skjer noe, og ofte kvalitet.

Har automat i E46en, vet ikke om kassen kan sammenlignes med tidligere E60 sine, men den girer hvertfall sjeldent som jeg vil. Bremser man litt i nedoverbakker, så girer den ned osv. Av og til må man gasse mer enn nødvendig, bare slik at den skal gire opp. Greit i kø og sånt, men i akkurat denne bilen likte jeg det ikke.

Men for all del, kan være du har rett! Hadde vært dødskjipt med converter som røk og røk. Swirl flaps som må blendes, og folk som har fått merkelige symptomer etter blending. Virker litt sketchy, når man enkelt kan slippe alt dette.

Så blir det sikkert en bil med litt km.. rundt 150 000km++, og da virker automatkassen enda skumlere, siden jeg vil ha bilen i en del år. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...