Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha :P dama på postkontoret lurte på om jeg hadde kjøpt bly på nettet :lol: coilovers er visst ikke daglig kost for posten :P

Skulle bare hørt kjerringene på butikken når jeg skulle hente 4stk hjul :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, fikk de i posten idag og begynte å stusse litt på det

Nå er det bare å finne ut hvordan mi bytter de :P på nye biler må man jo nesten demontere hele fronten når man bytter pærer :lol:

Ta av hjula og ta av innerskjermen, synes jeg var lettest. Prøvde gjennom motorrommet, altfor trangt bak lykta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P dama på postkontoret lurte på om jeg hadde kjøpt bly på nettet :lol: coilovers er visst ikke daglig kost for posten :P

Skulle bare hørt kjerringene på butikken når jeg skulle hente 4stk hjul :mrgreen:

Hehe :P veier visst litt når man blir spurt om man kan hente den selv på bakrommet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jekke opp E36en i garasjen nå for første gang.... plasserte jekken under gummiputa bak på høre side, men når jeg jekka opp og så under så hadde hele jekken forsvinni oppi mellom....

Hva faen er det for noe tull?

ikkeno tull...bare lureri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jekke opp E36en i garasjen nå for første gang.... plasserte jekken under gummiputa bak på høre side, men når jeg jekka opp og så under så hadde hele jekken forsvinni oppi mellom....

Hva faen er det for noe tull?

ikkeno tull...bare lureri...

Smalt jekken ned med engang og tok bilde med kamera....ser jo ut som en liten firkanta plate som egentlig skulle vært jekke punktet har gått tvers av da...

05czqx9zavuftursdpp5.jpg

debv77epty2bmwtl489y.jpg

Faens kjedelig as.. passer bra med 7 mils kjøring til jobb på 24/7 ny salta motorveg med rust høl i golvet... kjøper meg en råtten 1.1 fiesta til under hugge pris nå as!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...