Jokkke Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Haha dama på postkontoret lurte på om jeg hadde kjøpt bly på nettet coilovers er visst ikke daglig kost for posten Skulle bare hørt kjerringene på butikken når jeg skulle hente 4stk hjul
mossing91 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Fint, fikk de i posten idag og begynte å stusse litt på detNå er det bare å finne ut hvordan mi bytter de på nye biler må man jo nesten demontere hele fronten når man bytter pærer Ta av hjula og ta av innerskjermen, synes jeg var lettest. Prøvde gjennom motorrommet, altfor trangt bak lykta da.
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Haha dama på postkontoret lurte på om jeg hadde kjøpt bly på nettet coilovers er visst ikke daglig kost for posten Skulle bare hørt kjerringene på butikken når jeg skulle hente 4stk hjul Hehe veier visst litt når man blir spurt om man kan hente den selv på bakrommet
joachim sørlie Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 haha, hver gang jeg får pakker på posten her.. " joachim, er pakke til deg her, ligger bak her.. du får hente den selv " slår aldri feil!
FredrikE24 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Da jeg bodde på bøler og brodern og jeg var ramme på å kjøpe lydutstyr, bil og mopeddeler var det standard å gå bak disken på egenhånd. Visste godt hvem vi var og sa som oftest med en gang at "pakka ligger der de pleier".
Eksos Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 billig plass å handle nye fangere? funnet m-sport på koed for 10k inkl frakt. fram bak og sideskjørt. trenger ikke være originalt. Sjekk www.parts24.no Sendt from my Galaxy Note II, using tapatalk 2
asv Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 YAY! Kupévifta i E28'n har tilsynelatende gått av med døden... Det har vært mye hyling og bare funka på de to siste hastighetene... Det er jo morro midtvinters..
Dirty Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/lage ... 58403.html Haha nå har jeg sett det også
Zibiri Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Skulle jekke opp E36en i garasjen nå for første gang.... plasserte jekken under gummiputa bak på høre side, men når jeg jekka opp og så under så hadde hele jekken forsvinni oppi mellom.... Hva faen er det for noe tull?
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Skulle jekke opp E36en i garasjen nå for første gang.... plasserte jekken under gummiputa bak på høre side, men når jeg jekka opp og så under så hadde hele jekken forsvinni oppi mellom....Hva faen er det for noe tull? ikkeno tull...bare lureri...
Zibiri Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Skulle jekke opp E36en i garasjen nå for første gang.... plasserte jekken under gummiputa bak på høre side, men når jeg jekka opp og så under så hadde hele jekken forsvinni oppi mellom....Hva faen er det for noe tull? ikkeno tull...bare lureri... Smalt jekken ned med engang og tok bilde med kamera....ser jo ut som en liten firkanta plate som egentlig skulle vært jekke punktet har gått tvers av da... Faens kjedelig as.. passer bra med 7 mils kjøring til jobb på 24/7 ny salta motorveg med rust høl i golvet... kjøper meg en råtten 1.1 fiesta til under hugge pris nå as!
Dirty Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 brukte du en sånn liten jekk med lite hode, så skal det ingenting at den smetter igjennom om jekkefestene dine er av den dårlige typen
Anbefalte innlegg