Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

folk fra stavanger se opp for svart f11(politi) fikk ikke med meg skiltnummeret. helt standard f11 med gubbe felger.

takk for tipset! ny bil å holde utskikk får på maskinveien :)

svarte e91 lci'n fyker myye på maskinveien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina.

Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt! :applause:

[ Bilde ]

Upper-body-no-legs.png

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina.

Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt! :applause:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:lol:

syns stadig det er morsomt å høre folk si at de ikke vil trene markløft og knebøy, for da får de bare slik en bulkete fysikk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, om man vil se sånn ut etterhvert

kjaerlighet-pa-pinne-t25549.jpg

..så trener man beina som resten av kroppen.

dog vil jeg bare si at jeg grur meg til den økta hver uke. Blir sikkert bedre når jeg får trent litt mer og slipper å gå rundt som en zoombie i 2-3 dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest litt rundt om dette på nettet, men finner bare eldre innlegg på div forumer.

Er det slik at man MÅ på inviduell TÜV godkjenning ved f.eks ombygging til e36 M3, eller kan man enkelt og greit bare låne noen pairer og plombere bilen? I tilfelle.. Om jeg tenker å bygge komplett m3, -bare med m50b25 turbo isteden. Vil dette være vanskeligere å godkjenne? Hvilke grunnlag kan brukes imot om jeg kan dokumentere at bremser og understell holder opp mot effekten (som da kunne blitt stilt til det samme som m3 (286 - 321hk). Om noen skjønner hva jeg mener? Bare hørt så mye forskjellig.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beindager er grusomt! Spesielt når vi kjører 4x12 reps.. Har ikke kondis til sånt, jeg.. :P

Nei holder meg til 5x5 en stund til :lol: Og nei, beindagene blir aldri bedre, bare værre.. Alltid handicappet lørdager... :P (bein fredag)

Men ja, har trent nå i 8mnd ca, og dobblet alt av vekter hittil... :shock:

Nylig begynt på kreatin også, men ikke sånn som de fleste går på.. Trenger kun ta 1 gang dagen uansett.. ;)

Orker rett og slett ikke styret med 6-12 piller daglig.. hehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...