Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... nei, har bytta turbo ( Måtte da ha ut motoren ) å nå fyrer den ikke. utrolig irriterende. holdt på i over 30t i helgen.

Får opp feilkode på bankesensor, men den sitter midt i motoren altså, motoren må muligens ut igjen! men skal se litt på den iløpet av uka. heldigvis 2 uker til BMW ccn treff, så har litt tid på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal man ikke se bort ifra at det blir testing av drifting dette året :D

Gleder meg greit! :D:D:D

Sjæl ;) ikke hardcore, for bilen skal på behandles pent utenom bane, men skal få sparke litt clutch og lage litt røyk alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal man ikke se bort ifra at det blir testing av drifting dette året :D

Gleder meg greit! :D:D:D

Sjæl ;) ikke hardcore, for bilen skal på behandles pent utenom bane, men skal få sparke litt clutch og lage litt røyk alikevel ;)

Samme som min, blir sittende rundt 402 driftsikre hester, som ikke skal brukes opp, men kjøres med :)

Kjøre gatebil eller kun trackdays og lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel litt begge deler, men så nervøs for godbilen som jeg er, så skal jeg prøve å få kjørt i exclusive-klassen, så slipper jeg noen sure e30'r eller andre slitne biler i rumpa ;)

Sant nok.

Skal og se på egen banebil jeg, så for min del så blir jo det litt annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel litt begge deler, men så nervøs for godbilen som jeg er, så skal jeg prøve å få kjørt i exclusive-klassen, så slipper jeg noen sure e30'r eller andre slitne biler i rumpa ;)

Sant nok.

Skal og se på egen banebil jeg, så for min del så blir jo det litt annerledes

Da er det litt annerledes ja ;) men kan hende det blir en og annen tur på bane for å slenge litt med rumpa, for det er vel ikke så populært i exclusive-klassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helst fyfy, du får evt et svartflagg ganske fort.

Var hvertfall slik det var på gatebil i fjor.

Dette ble slik siden de andre i exclusive klassen hadde vel biler til en gjennomsnittlig verdi på rundt 1,15 millioner ;p

Hvert fall da det var kjøring på Våler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...