Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eg e altetande i musikksmaken, MEN eg vedgår meg ikkje å høre på hardstyle og slikt blant alle folk. Forstår at for folk flest høres det helt forjævlig ut :) Og ofte høres det helt forjævlig ut for meg og, men det er til pass for meg.

takk fjeld, då kjøpe eg to liter så er eg sikker.

Samme her, hører på alt fra Soul og Blues til Hardstyle. Altetende innen musikk er kjekke saker det :)

Np mister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille.

Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille.

Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang.

Resten sier meg nada men å gå ned fra 16 til 15 tviler jeg på har noe å si i sammengengen.

Er bedre å øke bak, når det kommer til et punkt, siden det blir tyngre å snu kjedet proposjonalt med hvor lite drivhjulet er. Når man passerer et visst punkt that is..

Koed har vært føkt siden i sommer for min del og jeg har brukt en god del penger i lokale butikker i stedet. Både billigere og raskt levert så det klager jeg ikke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille.

Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang.

Resten sier meg nada men å gå ned fra 16 til 15 tviler jeg på har noe å si i sammengengen.

Er bedre å øke bak, når det kommer til et punkt, siden det blir tyngre å snu kjedet proposjonalt med hvor lite drivhjulet er. Når man passerer et visst punkt that is..

Koed har vært føkt siden i sommer for min del og jeg har brukt en god del penger i lokale butikker i stedet. Både billigere og raskt levert så det klager jeg ikke på..

Hadde jeg økt med to tenner bak og holdt originalt framme, hadde jeg hatt mindre bidrag enn å kun redusere 1 tann framme, 15/16 = 0,9375, 48/46 = 0,958.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var ikke hjemme forrige fredag?? Mellom 1200 og 1600. Rompeføre btw..

Forrige fredag i 12-16 tiden må gudene vite hva jeg gjorde. I dag lå jeg i senga og så på TV på den tiden og det var seriøst behagelig.. :)

Ikke hørt no fra deg i det siste så antok at du ikke svirrer her lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var ikke hjemme forrige fredag?? Mellom 1200 og 1600. Rompeføre btw..

Forrige fredag i 12-16 tiden må gudene vite hva jeg gjorde. I dag lå jeg i senga og så på TV på den tiden og det var seriøst behagelig.. :)

Ikke hørt no fra deg i det siste så antok at du ikke svirrer her lengre.

Vært litt mindre i det siste, men svirrer til stadighet. Sto ved havna om fredagsaftenen bak en E91 med signalgule felger og noe? sikkert lagt merke til den du også. eller var det en 46?

Anyhow, ingen touring hjemme forrige fredagen på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-

Åh, sist fredag hadde jeg time for diagnose kl ett så var vel i området Østbyen Bil i olav 5. i den tiden.

Flinke folk og gode priser så jeg vurderer å begynne å jobbe der :P

Skjønner. Vurderer sterkt å slutte å jobbe der jeg gjør. aldrig fri, aldrig tid til en dritt.. tjente 100000 mindre enn en kamerat som har fri annenhver uke, og er hjemme hver natt. Urettferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...