M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Eg e altetande i musikksmaken, MEN eg vedgår meg ikkje å høre på hardstyle og slikt blant alle folk. Forstår at for folk flest høres det helt forjævlig ut Og ofte høres det helt forjævlig ut for meg og, men det er til pass for meg. takk fjeld, då kjøpe eg to liter så er eg sikker. Samme her, hører på alt fra Soul og Blues til Hardstyle. Altetende innen musikk er kjekke saker det Np mister
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Min lørdagskveld:[ Bilde ] Wolfenstein 3D Ble inspirert til å ta bilde. Hos meg nuh, går i høy musikk og øl
Dirty Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Meg på gutterommet i kjelleren Går jeg opp i stua til kåna så er jeg plutselig blitt voksen igjen
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Meg på gutterommet i kjelleren [ Bilde ] Går jeg opp i stua til kåna så er jeg plutselig blitt voksen igjen [ Bilde ] Ja, er ikke fritt for at utenforstående påstår at jeg har en fryser i taket 75 kg Barco 808S
knut_olestad Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 En kompis av meg kom hjem med denne i dag, gleder meg til sommerhjula kommer på så jeg får prøvd den
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 En kompis av meg kom hjem med denne i dag, gleder meg til sommerhjula kommer på så jeg får prøvd den [ Bilde ] Det er jo på vinteren det er gøy med firehjulstrekker.. Angrer på at jeg solgte IXen flere ganger pr dag og dæven det var gøyere før..
knut_olestad Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Om det hadde vært snø ja, men det er det ikke her, kun litt is her og der. Så da venter jeg lett på sommerføre og traction
flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille. Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang.
Kvasi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille.Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang. Resten sier meg nada men å gå ned fra 16 til 15 tviler jeg på har noe å si i sammengengen. Er bedre å øke bak, når det kommer til et punkt, siden det blir tyngre å snu kjedet proposjonalt med hvor lite drivhjulet er. Når man passerer et visst punkt that is.. Koed har vært føkt siden i sommer for min del og jeg har brukt en god del penger i lokale butikker i stedet. Både billigere og raskt levert så det klager jeg ikke på..
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Min lørdagskveld:[ Bilde ] Wolfenstein 3D Ble inspirert til å ta bilde. Hos meg nuh, går i høy musikk og øl [ Bilde ] Jeg har sansen for deg!! ØLLL!! du var ikke hjemme forrige fredag?? Mellom 1200 og 1600. Rompeføre btw..
flonoen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kjekt å snekre sammen handleliste hos koed for så at sida går ned (hos meg iallefall) når jeg endelig skal bestille.Da handla jeg akrapovic-grenrør, 15t framdrev (mot 16 originalt) og bmc innsatsfilter til sykkelen i stedet. Burde vel kanskje slått til med powercommander også da, men får se åssen det blir uten i første omgang. Resten sier meg nada men å gå ned fra 16 til 15 tviler jeg på har noe å si i sammengengen. Er bedre å øke bak, når det kommer til et punkt, siden det blir tyngre å snu kjedet proposjonalt med hvor lite drivhjulet er. Når man passerer et visst punkt that is.. Koed har vært føkt siden i sommer for min del og jeg har brukt en god del penger i lokale butikker i stedet. Både billigere og raskt levert så det klager jeg ikke på.. Hadde jeg økt med to tenner bak og holdt originalt framme, hadde jeg hatt mindre bidrag enn å kun redusere 1 tann framme, 15/16 = 0,9375, 48/46 = 0,958.
Kvasi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 du var ikke hjemme forrige fredag?? Mellom 1200 og 1600. Rompeføre btw.. Forrige fredag i 12-16 tiden må gudene vite hva jeg gjorde. I dag lå jeg i senga og så på TV på den tiden og det var seriøst behagelig.. Ikke hørt no fra deg i det siste så antok at du ikke svirrer her lengre.
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 du var ikke hjemme forrige fredag?? Mellom 1200 og 1600. Rompeføre btw.. Forrige fredag i 12-16 tiden må gudene vite hva jeg gjorde. I dag lå jeg i senga og så på TV på den tiden og det var seriøst behagelig.. Ikke hørt no fra deg i det siste så antok at du ikke svirrer her lengre. Vært litt mindre i det siste, men svirrer til stadighet. Sto ved havna om fredagsaftenen bak en E91 med signalgule felger og noe? sikkert lagt merke til den du også. eller var det en 46? Anyhow, ingen touring hjemme forrige fredagen på den tiden.
Kvasi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 - Åh, sist fredag hadde jeg time for diagnose kl ett så var vel i området Østbyen Bil i olav 5. i den tiden. Flinke folk og gode priser så jeg vurderer å begynne å jobbe der
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 - Åh, sist fredag hadde jeg time for diagnose kl ett så var vel i området Østbyen Bil i olav 5. i den tiden. Flinke folk og gode priser så jeg vurderer å begynne å jobbe der Skjønner. Vurderer sterkt å slutte å jobbe der jeg gjør. aldrig fri, aldrig tid til en dritt.. tjente 100000 mindre enn en kamerat som har fri annenhver uke, og er hjemme hver natt. Urettferdig..
Anbefalte innlegg