Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så nettopp filmen Flight, god film! :)

+1

Så den mandags kveld med samboeren. Likte den begge to. Levde oss skikkelig inn, og det var tungt å se ham

"bli fristet" Hehehe. "Jaaaaa..flink gutt!" så ble det "nei, nei, nei..IKKE gjør det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som han kjørte bak og filmet i flere timer. Tenkte han ikke på å ringe snuten før halve natta var gått?

Det var flere som ringte, men jo han burde også ha gjort det. Og selv om det ser ut som flere timer er det knapt en halv time fra der han begynner filme og inn til Åndalsnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp filmen Flight, god film! :)

+1

Så den mandags kveld med samboeren. Likte den begge to. Levde oss skikkelig inn, og det var tungt å se ham

"bli fristet" Hehehe. "Jaaaaa..flink gutt!" så ble det "nei, nei, nei..IKKE gjør det"

Haha jaa satt sånn her og.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 215 framme og 225 bak på 8,5 og 9,5 rondell. samt 10mm spacer. Med grisesenk i tillegg, subbet det når jeg var alene i bilen på flat mark. Jeg skrudde selvsagt bilen opp igjen, men poenget er hva du gjør det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlebilen rett før jeg solgte den ;) Vil påstå at det er relativt lavt iallefall!

DSC08204%2520-%2520Copy.JPG

Edit: kan evt se i tråden om bilen, ligger i signaturen (e39 clubsport)

Edit 2: glemte å nevne at det her er 19" ;) 18" er det enda lettere å senke den mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett oppi 275 bak på E39. 265 går ihvertfall fint, dersom innpress etc. på felgene er korrekt.

Vet du ca innpress for slik montasje? :)

I usa er det mye brukt 285 også på både orginal M5 felg (9,5") og på 10" felg.

Jeg selv har både 265 og 275 på 11" bakfelg. Hhv et18 og 24. Så en 10" med et rundt 20, så er du der.

Jeg kjører også ganske så lavt (lavere enn bildene til tzunami, hos meg subber det kun bittelitt ved veldig hard kurvekjøring.

Edit; 225 har jeg forresten på forfelgene mine. (9,5x18 et13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...