Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bil polish next ! Så går turen ned til verksted å få gått over kanaler med tanke på at jekkfeste knakk av når jeg jekka den her tidligere... Så skal den snart for salg... blir rett og slett fælt og bytte den for en råtten diesel pendler bil, lenge siden jeg har vært så fornøyd med bilvalg, blir garantert e36 til sommeren igjen! :)

6xgk4ly10hqhn85zglsc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil polish next ! Så går turen ned til verksted å få gått over kanaler med tanke på at jekkfeste knakk av når jeg jekka den her tidligere... Så skal den snart for salg... blir rett og slett fælt og bytte den for en råtten diesel pendler bil, lenge siden jeg har vært så fornøyd med bilvalg, blir garantert e36 til sommeren igjen! :)

[ Bilde ]

Kan du ikke bare beholde bilen enn å selge den da?

Du sparer ikke penger på og selge den bilen der for å kjøpe pendlerbil for og kjøpe ny e36 i sommer igjen.. Det er jeg sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tap blir det nok garantert uansett :)

Men siden jeg har begynt som lærling har jeg rett og slett ikke råd til og koste på 60 liter i bensin 5 dager i uka bare til jobb, og har ikke penger på bok til å kjøpe pendler bil uten og selge e36en ... Tok kjentmanns prøva i går så er elektrikker på dagen, og taxi sjåfør på kvelder og helger, så skal jeg prøve så godt jeg kan og spare opp prosenter som går til en dyrere e36 eller evt noe annet interessant som måtte være for salg mot sommeren som jeg kan holde meg til og kjøre med i helgene eller en cruise runde i ny og ne, treff osv... liker best og vaske og polere bil, for så og sette meg i en stol med kopp kaffe å beundre synet etterpå enn og kjøre 7 mil til jobb med samme bil på salta veier og møkk...off får vondt i magen av sånnt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke, lommelyktmannen er her!

Uten tvil Nitecore EA4W! Lansert i Desember og er defintivt den store hiten i lommelyktmiljøet. 860 lumen på 4xAA. Fås kjøpt på ebay. Anbefaler å kjøpe 4x Eneloop XX batterier til den. De kraftigste AA batteriene på markedet. 2400?mah og ekstremt lav selvutlading. Selve lykta koster ca 60usd, en pris som sjokkerte hele "lommelyktmiljøet". Kompakt, grom, trygg og billig lykt mao.

Folk er på vei bort fra lithium teknologien i lykter nå, det er rettogslett for skummelt for den jevne forbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39324766

Noken som interessert? Evt tilbakemeldinger på annonsa hadde vært veldig supert! :)

Du skriver du kjøpte den for 2000km siden. Mange vil stusse på hvorfor du selger den etter 2000km. Oppdaget du noe som fikk deg til å selge den, siden du nettopp kjøpte og skal selge med engang?

Fikk han/hun den billig og forsøker å ta blodpris?

Så burde kanskje enten droppe det, eller skriver hvorfor =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke, lommelyktmannen er her!

Uten tvil Nitecore EA4W! Lansert i Desember og er defintivt den store hiten i lommelyktmiljøet. 860 lumen på 4xAA. Fås kjøpt på ebay. Anbefaler å kjøpe 4x Eneloop XX batterier til den. De kraftigste AA batteriene på markedet. 2400?mah og ekstremt lav selvutlading. Selve lykta koster ca 60usd, en pris som sjokkerte hele "lommelyktmiljøet". Kompakt, grom, trygg og billig lykt mao.

Folk er på vei bort fra lithium teknologien i lykter nå, det er rettogslett for skummelt for den jevne forbruker.

Kosta 394 norske kroner etter dagens kurs + de batteriene, så har man en ganske så bra lommelykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gledens dag, visste seg at bilen er god for rust under takket være tectyl, er kun i jekkfesteklossene bak det har rusta, kan se at idioten som hadde bilen før meg hadde prøvd og jekke opp på andre siden og knekt halve festet av... hyggelig og sifra om sånt... Så da blir det litt sveising av kanalene samt bytte til ny frontrute til helga så kommer det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke, lommelyktmannen er her!

Uten tvil Nitecore EA4W! Lansert i Desember og er defintivt den store hiten i lommelyktmiljøet. 860 lumen på 4xAA. Fås kjøpt på ebay. Anbefaler å kjøpe 4x Eneloop XX batterier til den. De kraftigste AA batteriene på markedet. 2400?mah og ekstremt lav selvutlading. Selve lykta koster ca 60usd, en pris som sjokkerte hele "lommelyktmiljøet". Kompakt, grom, trygg og billig lykt mao.

Folk er på vei bort fra lithium teknologien i lykter nå, det er rettogslett for skummelt for den jevne forbruker.

Kosta 394 norske kroner etter dagens kurs + de batteriene, så har man en ganske så bra lommelykt?

Da har man en kjempebra lykt ja, finnes i to versjoner. EA4 er cool white, EA4W er neutral white. Nøytralt lys er nok å foretrekke for de fleste da fargegjengivelsen vil være mest naturlig. Har etpar sånne på vei selv! Bare å søke på youtube f eks. Husk lader da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den pistolposeringen som fant sted for en stund tilbake skal jeg IKKE legge ut bilde av dagens innkjøp. Dro innom militærutsalg i ste for å se etter fotposer. Endte dog ikke opp med fotposer, men finlandshette, manchete og tomahawk... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt ikke, lommelyktmannen er her!

Uten tvil Nitecore EA4W! Lansert i Desember og er defintivt den store hiten i lommelyktmiljøet. 860 lumen på 4xAA. Fås kjøpt på ebay. Anbefaler å kjøpe 4x Eneloop XX batterier til den. De kraftigste AA batteriene på markedet. 2400?mah og ekstremt lav selvutlading. Selve lykta koster ca 60usd, en pris som sjokkerte hele "lommelyktmiljøet". Kompakt, grom, trygg og billig lykt mao.

Folk er på vei bort fra lithium teknologien i lykter nå, det er rettogslett for skummelt for den jevne forbruker.

Kosta 394 norske kroner etter dagens kurs + de batteriene, så har man en ganske så bra lommelykt?

Da har man en kjempebra lykt ja, finnes i to versjoner. EA4 er cool white, EA4W er neutral white. Nøytralt lys er nok å foretrekke for de fleste da fargegjengivelsen vil være mest naturlig. Har etpar sånne på vei selv! Bare å søke på youtube f eks. Husk lader da :)

Takk for info! Ja for de batteriene er Rechargable? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...