Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Utrolig deilig å være hjemme. Sommerdekkene montert, hunden henta hos foreldrene mine og i gangen sto det to nye subber å venta på meg. Det ble trangt gitt.

Nå sitter jeg å koser med med carlsberg og Glenmorangie fra taxfree mens jeg hører på David Bowie. :)

Fikk forresten brev fra Statens vegvesen med klarsignal til å bygge om til s50b30 med porsche boxter bremser. Får sette meg ned å skrive ny søknad for s50b32 med wilwood bremser.

Du får kjøpe deg denne her da vettu :P Skal selges.

Hehe. Tror jeg har nok popanlegg for en stund nå. :P

Skrevet

Yngve : XTZ 99 w10.16? Dunker sikkert greit med to slike ;) Jeg har bare en, men min er hakket større :)

Skrevet
Yngve : XTZ 99 w10.16? Dunker sikkert greit med to slike ;) Jeg har bare en, men min er hakket større :)

Stemmer. Bytta dem mot noen borbet A 7,5x16 og 9x16 jeg hadde liggende i kjelleren.

Lurer på hvor mange år jeg bruker på å justere fasene korrekt. :P

Skrevet

Våknet 06.30 av en sol i trynet og en irriterende lyd.. Plutselig kom jeg borti noe vått med føttene. Jada, felgrensen som var blandet 50/50 med vann på Jif sprayflaske hadde etset hull i flasken og rent utover bilpleieproduktene og ned i senga. Woohoo! Treverket i hylla har blitt bølgete og er merker etter hvor flasker har stått. Sterke saker :P

Vært en tur på jobb allerede også. Åpning av bygget (Lørenskog Hus) idag.

Nå er det bare å spyle bilen, vaske felger også dra til Valle Hovin :D

Skrevet

99 W12 du har altså? :)

Har en slik stående jeg også, en veldig ålreit sub!

Skrevet

99 W12 du har altså? :)

Har en slik stående jeg også, en veldig ålreit sub!

12'ern ja, spiller ganske greit den :) Skal ikke klage på noe :P

Skrevet

I går var jeg og en fotografkompis ute med en ny Hilux og tok bilder av den på fjellet, og i dag bærer det til Trollstigen i en splitter ny Audi A5 S-line ^^ En av få biler jeg ikke har kjørt så dette ser jeg frem til!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...