Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nabobedriften, RightPriceTiles losset en bil med fliser i dag. Nest siste pallen mistet dem i bakken. Masse flis i tusen knas. Kommer vel på salg som billig mosaikk nå.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dyre dekk og store felger...Dumt ingen av bilene jeg har nå kler store felger...

Er som det blir sagt, viktig å kjøpe dekk etter bruk...er bilen ubrukelig lav med camber etc så trenger man ikke bruke mange tusen pr dekk..Men jeg hadde jo sjuern, og der brukte jeg en del kroner på nye yokohama advan sport dekk i 22toms... det var morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du fyller jo bare hjulbuene med big-ass felger istedet for å senke bilene wicky :P

Forøvrig enig med resten av folket her, mye bedre å kjøpe nye dekk litt oftere enn å handle dyre testvinnere som sommerdekk. Spesielt hvis man senker endel og har litt camber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista en pall med gipsplater fra krana idag, 600kilo klask rett neri bakken ljoma godt i øra :P

kunne du ikke "mista" den i hagen min heller a :mrgreen: trenger til garasjen :P

600 kilo gips er kun rundt 22-23 plater vis det er 240 x120 trenger vel mer :)^^

ekke så stor garasje, så det duger faktisk hele veien rundt på vegga :P

ekke mer enn en 16-1700kr da, så hadde ikke spart så mye lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener absolutt ikke å provosere noen, tvert imot.. Jeg fastslår bare at jeg begynner å bli gammel. Originale biler med diskrete modifikasjoner er det som får mine juices til å flowe om dagen. Ja, og biler som er bygget med tanke på ytelse :)

Jeg er heller ikke så begeistret for strekk/coilovers/sticker-greia. Ergo er jeg gammel. Er ikke dette hva vi i gamledager kalte tyskerstuk... :?

Robkils E23 har et nydelig stuk by the way... 8)

Takk for det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...