Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja, da er det ikke så rart at du skyndet deg ut :)

Fikk syyykt lyst på gammel BMW igjen! Men skal kjøpe Fiat 500 (gamle typen) i år og da blir det for dyrt med to biler som trenger egen garasje og ekstra pleie...

Skrevet

hehe, men det er faktisk slik det er! Hovedklubben har LITT problemer med å være klare, og det er generelt vanskelig å få tak i noe som helst fra noen.

Men vi får håpe det hjelper etter hvert!

Vi er jo kun ØST-avdelingen som står for dette treffet.

Skrevet

Gammel BMW er moro, ja! :) Kjempefornøyd med min så langt hvertfall. Spesielt mange av den eldre garde som likte den, hvertfall. Han fyren kunne i hvertfall fortelle meg at CCN sine nettsider mest sansynlig åpner neste uke.

Skrevet

Jeg elsket den lille søte isettaen :) Ja ble litt overraska da Azeton ringte og sa at jeg måtte kjøre bilen inn (hadde nettop vært og spist kebab!) Men tror jeg vant den grunnet hudfargen...Ikke fordi bilen var mafia :P

Skrevet

Haha, både du og bilen er jo "Gangsta", så synes prisen passet bra :)

Isettaen så utrolig strøken ut, og skikkelig fin farge på den!

Han som kjørte 02'en som sto ved siden av 316 kom i riktig bekledning, men bilen var jo ikke i nærheten så strøken som 316 sin :)

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få ta i en 3.5mm jack sokkel for å bygge inn (til feks iPod)? Tenkte det skulle finnes masse slike på nettet, men har ikke funnet noe bra.

Skrevet
":34afpgge]Glemte forresten ta bilde av den med de fete Mercedesfelgene!

Klarte å knipse noen bilder av den jeg, får se om de er ålreite når jeg får lagt over bildene :)

Skrevet
":2xe6c6xq]Glemte forresten ta bilde av den med de fete Mercedesfelgene!

Klarte å knipse noen bilder av den jeg, får se om de er ålreite når jeg får lagt over bildene :)

Gamle E30'n til Baklie? Vet ikke om Erik89 fikk bilder av den. Men noen har nok tatt bildet av den :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...