Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Trening på jobb.

Drøye 80 kolli sofaer tømt manuelt på litt under 2 timer. Denne tømte jeg alene.

a3y5u7aj.jpg

Halvparten er stablet i høyden, en sofa oppå en annen. Ett løft på ca halvannen meter. Vekt vet jeg ikke, men skal prøve å finne det ut. Var rimelig sliten etter denne økten.

ehuqu5eb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er positivt overrasket over 4G modemet til Netcom. Handla istad, og så greit å bruke osv. Sett in simkort, slå på, og bruk hvor enn du vil. Sålenge det er 4G dekning såklart. Kjekt, kjekt.

Når det raskeste Telenor kunne gi var 2mb ned og 0, 2 opp, var valget lett. Blir vel å få lagt opp kabel her mot sommeren og få et "vanlig" nett, men dette funker utmerket til vår bruk her hjemme enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... marginalt høyere enn 924´en altså, men allikevel temmelig lav i forhold til moderne biler. Det må være seriøst kult å kjøre f.eks en Lotus Esprit idag... 1118 mm høy... eller 14,2 cm lavere enn 924´en igjen... :P

Faren min hadde tidligere en 308GTS som også er 1118mm høy(lav)! Gokartfølelse med litt ekstra piff fra poffing i eksosen og fire doble webere som sugde inn all lufta de fikk noen cm. bak ryggen 8)

Ja... 308 GTS er ikke ulik Lotus Esprit når det gjelder størrelsen. En litt artig sak med disse lave bilene er at selv 15" felger ser store ut. Ferrari 288 GTO (den ultimative 308 varianten) har kun 16" felger og dette tiltross for 400 HK, 500 Nm og 305 Km/t topphastighet... :)

Ikke det beste bildet, men det er det jeg har av den på pc'n :P

Bilde906.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en Ferrari FF I saltlaken i Oslo Sentrum (Tjuvholmen) Stakkars lille -rari....

Var det denne igjen?

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 6#p2679756

Den jeg så var rød, men var ikke nærme nok til å gjenkjenne skiltet OM det var den, men kunne vært =) Har sett 2 forskjellige FF'er hittil. Små ferrarier har tydeligvis appelert til noen ''kunder'' istedenfor Porscher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er positivt overrasket over 4G modemet til Netcom. Handla istad, og så greit å bruke osv. Sett in simkort, slå på, og bruk hvor enn du vil. Sålenge det er 4G dekning såklart. Kjekt, kjekt.

Når det raskeste Telenor kunne gi var 2mb ned og 0, 2 opp, var valget lett. Blir vel å få lagt opp kabel her mot sommeren og få et "vanlig" nett, men dette funker utmerket til vår bruk her hjemme enn så lenge.

Ja, for det er jo "over alt". :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er positivt overrasket over 4G modemet til Netcom. Handla istad, og så greit å bruke osv. Sett in simkort, slå på, og bruk hvor enn du vil. Sålenge det er 4G dekning såklart. Kjekt, kjekt.

Når det raskeste Telenor kunne gi var 2mb ned og 0, 2 opp, var valget lett. Blir vel å få lagt opp kabel her mot sommeren og få et "vanlig" nett, men dette funker utmerket til vår bruk her hjemme enn så lenge.

Ja, for det er jo "over alt". :)!

4G modemene leverer ganske så rask nett over det mobilenettet, så lenge man har 4g signal. Netcom har hatt det lengere enn Telenor, men Telenor har det nå på sine mobiler, noe Netcom ikke har fått til helt enda.

Telenor har ca 10 000 sånne dekningsmaster/sendere eller hva man kaller dem

Netcom 6500.

Men vil jo alltid finnes steder der netcom har bedre dekning, men generelt sett har Telenor bedre dekning. De har ikke 4g overalt enda, og det har heller ikke Netcom. Telenor har 3g på 95,9% av hele Norge sier dem selv (tror ikke helt på det men) så skal man skaffe seg 4g nett, og skal se litt frem i tid er det ingen tvil om at Telenor er det å velge, med mindre det stedet du skal bruke det mest, har bedre netcom dekning enn telenor. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er positivt overrasket over 4G modemet til Netcom. Handla istad, og så greit å bruke osv. Sett in simkort, slå på, og bruk hvor enn du vil. Sålenge det er 4G dekning såklart. Kjekt, kjekt.

Når det raskeste Telenor kunne gi var 2mb ned og 0, 2 opp, var valget lett. Blir vel å få lagt opp kabel her mot sommeren og få et "vanlig" nett, men dette funker utmerket til vår bruk her hjemme enn så lenge.

Ja, for det er jo "over alt". :)!

Det er og en grunn til at jeg sa "Sålenge det er dekning såklart". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bytte sim-kort for å få 4g? Eller bare kommer det automatisk?

Er ikke inne på mobilfronten lengre, datt ut da det kom fargeskjermer med mer enn 256 farger og kamera.

Har en Samsung Galaxy S3 nå.

Man må ha en telefon som støtter 4G. Samsung Galaxy S3 har kommet "på nytt" med en 4G versjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bytte sim-kort for å få 4g? Eller bare kommer det automatisk?

Er ikke inne på mobilfronten lengre, datt ut da det kom fargeskjermer med mer enn 256 farger og kamera.

Har en Samsung Galaxy S3 nå.

Både mobilen og simkortet må ha 4g. :)

S3 finnes i 2 varianter Vanlig S3 og S3 med 4g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bytte sim-kort for å få 4g? Eller bare kommer det automatisk?

Er ikke inne på mobilfronten lengre, datt ut da det kom fargeskjermer med mer enn 256 farger og kamera.

Har en Samsung Galaxy S3 nå.

Både mobilen og simkortet må ha 4g. :)

S3 finnes i 2 varianter Vanlig S3 og S3 med 4g.

Takk til SofaKingFresh og deg som begge kom med svar :)

Hvordan vet jeg hva jeg har? Kjøpte min i november 2012, jeg gikk bare å sa jeg skulle ha Galaxy S3 med Telenor Komplett L og slik flipcover samtidig en ekstern harddisk til datamaskinen. Vet ikke hva hver enkelt kostet. Samlet ble det på ca. 1700,-.. Uansett det er ikke relevant, det jeg skulle fram til er at jeg ikke har peiling på hvilken S3 jeg har. Hvordan sjekker jeg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bytte sim-kort for å få 4g? Eller bare kommer det automatisk?

Er ikke inne på mobilfronten lengre, datt ut da det kom fargeskjermer med mer enn 256 farger og kamera.

Har en Samsung Galaxy S3 nå.

Både mobilen og simkortet må ha 4g. :)

S3 finnes i 2 varianter Vanlig S3 og S3 med 4g.

Takk til SofaKingFresh og deg som begge kom med svar :)

Hvordan vet jeg hva jeg har? Kjøpte min i november 2012, jeg gikk bare å sa jeg skulle ha Galaxy S3 med Telenor Komplett L og slik flipcover samtidig en ekstern harddisk til datamaskinen. Vet ikke hva hver enkelt kostet. Samlet ble det på ca. 1700,-.. Uansett det er ikke relevant, det jeg skulle fram til er at jeg ikke har peiling på hvilken S3 jeg har. Hvordan sjekker jeg dette?

Esken til S3 på fronten står det ''samsung galaxy s3 4g'''

også på mobilnettverk på instillinger =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...