Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjekt å ha noe å styre med. :) Nå venter jeg på rørmokker'n..

[ Bilde ]

Det der så jo kjekt ut for rørleggeren når stativet og kassen er montert før han får komme til og kutte seg inn på avløpsrøret :P

Skrevet

Hva slags bruksbil bør jeg handle for rundt 60 000 ?

Har sett litt på alt innenfor BMW i denne prisklassen, og valget faller nok på BMW, men hva skal man velge tro.. ?

Skrevet

[ Bilde ]

Det der så jo kjekt ut for rørleggeren når stativet og kassen er montert før han får komme til og kutte seg inn på avløpsrøret :P

Hehe. Kommer fint til. Innbyggingsdelen til dassen sitter ikke fast. :) Bare å ta ut.

Skrevet

Hehe, får mye E39 for penga ja. Mulig det blir facelift E39. Lurer litt på facelift E46 også, da jeg egentlig holder meg til 3-serie. Tenker først og fremt touring eller coupe, syns ikke sedan er så veldig pent uansett karosseritype.

Skrevet

Treserie er jo litt kjipe da.. E39 som er i orden med litt ekstrautstyr som elektrisk sportskinn, glassoltak og navi. Gjerne også 170 hester'n i touringutgave.. Om du får tak i facelift er det jo suverent.

Skrevet

e39 facelift er nok vanskelig å få itl 60k, men finnes mange fine preface e39 til en billig penge, så er det jo ikke mye jobben å facelifte den selv ;)

Skrevet

[ Bilde ]

Hehe. Kommer fint til. Innbyggingsdelen til dassen sitter ikke fast. :) Bare å ta ut.

Membran bak? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...