Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet ca. hvor lang tid det tar å få øverført penger fra en bank til en annen? er snakk om ett beløp på 10talls tusen :)

Om du har dnb kan du gå inn på kontoinstillinger, regningsbetaling også endre fra vanlig betaling til umiddelbar betaling så er penga overført i det du har trykket "betal" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ca. hvor lang tid det tar å få øverført penger fra en bank til en annen? er snakk om ett beløp på 10talls tusen :)

Om du har dnb kan du gå inn på kontoinstillinger, regningsbetaling også endre fra vanlig betaling til umiddelbar betaling så er penga overført i det du har trykket "betal" :)

Høres jo veldig greit ut! :) Skulle visst det litt tidligere. Pengene ple overført på fredag, men har ikke sett noe til dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ca. hvor lang tid det tar å få øverført penger fra en bank til en annen? er snakk om ett beløp på 10talls tusen :)

Om du har dnb kan du gå inn på kontoinstillinger, regningsbetaling også endre fra vanlig betaling til umiddelbar betaling så er penga overført i det du har trykket "betal" :)

Høres jo veldig greit ut! :) Skulle visst det litt tidligere. Pengene ple overført på fredag, men har ikke sett noe til dem enda.

Helg i mellom, selv datatrafikken mellom bankene blir sløv da, i uka skal det ta max 1 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg i mellom, selv datatrafikken mellom bankene blir sløv da, i uka skal det ta max 1 dag.

Overførte siste rest for e34en til en bekjent senest i ettermiddag, 1min etter at jeg hadde overført var pengene på hans konto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp dette på Ebay

http://www.ebay.com/itm/300472895882?ss ... 1497.l2649

Sendte mail og de sa det vil passe bilen min (e30 1990mod)

Men såklart kom jeg på etter at jeg bestilte at ratt fra E36 passer ikke i min. Noen som vet om dette vil passe?

Ikke godt å si, står jo at det passer? Skal passe min 2002 til og med! Hehe, rattet var veldig fint og tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp dette på Ebay

http://www.ebay.com/itm/300472895882?ss ... 1497.l2649

Sendte mail og de sa det vil passe bilen min (e30 1990mod)

Men såklart kom jeg på etter at jeg bestilte at ratt fra E36 passer ikke i min. Noen som vet om dette vil passe?

Ikke godt å si, står jo at det passer? Skal passe min 2002 til og med! Hehe, rattet var veldig fint og tøft.

Vet du om ratt fra E30 passer i 2002'en din da? :) Synest rattet er ok. Sikkert mange orginalpoliti som ikke liker det, men tenker litt på det praktiske og!: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...