Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet ca. hvor lang tid det tar å få øverført penger fra en bank til en annen? er snakk om ett beløp på 10talls tusen :)

Om du har dnb kan du gå inn på kontoinstillinger, regningsbetaling også endre fra vanlig betaling til umiddelbar betaling så er penga overført i det du har trykket "betal" :)

Skrevet
Noen som vet ca. hvor lang tid det tar å få øverført penger fra en bank til en annen? er snakk om ett beløp på 10talls tusen :)

Om du har dnb kan du gå inn på kontoinstillinger, regningsbetaling også endre fra vanlig betaling til umiddelbar betaling så er penga overført i det du har trykket "betal" :)

Høres jo veldig greit ut! :) Skulle visst det litt tidligere. Pengene ple overført på fredag, men har ikke sett noe til dem enda.

Skrevet

Pleier å gå en eller to arbeidsdag(er) mellom ulike banker, så de kommer nok i morgen.

Skrevet

Høres jo veldig greit ut! :) Skulle visst det litt tidligere. Pengene ple overført på fredag, men har ikke sett noe til dem enda.

Helg i mellom, selv datatrafikken mellom bankene blir sløv da, i uka skal det ta max 1 dag.

Skrevet
Helg i mellom, selv datatrafikken mellom bankene blir sløv da, i uka skal det ta max 1 dag.

Overførte siste rest for e34en til en bekjent senest i ettermiddag, 1min etter at jeg hadde overført var pengene på hans konto ;)

Skrevet
Bestilte nettopp dette på Ebay

http://www.ebay.com/itm/300472895882?ss ... 1497.l2649

Sendte mail og de sa det vil passe bilen min (e30 1990mod)

Men såklart kom jeg på etter at jeg bestilte at ratt fra E36 passer ikke i min. Noen som vet om dette vil passe?

Ikke godt å si, står jo at det passer? Skal passe min 2002 til og med! Hehe, rattet var veldig fint og tøft.

Vet du om ratt fra E30 passer i 2002'en din da? :) Synest rattet er ok. Sikkert mange orginalpoliti som ikke liker det, men tenker litt på det praktiske og!: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...