Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

JA!

(Hva skal du ha for den BTW?)

CRXen? Ikke mindre enn 35.000 kr. :) Du skal være heldig hvis du får kjøpt mer kjøreglede for samme sum :)

Er jeg helt idiot hvis jeg vurderer å selge E28en + CRXen når sesongen starter, for å kjøpe 116i? Det er rimelig for moderne BMW da, 1-serie prisen altså.

Vet at dette er tanker forårsaket av vinterdepresjon og at en tur eller tre i CRXen på tørre veier vil endre min mening :P

Men ingen kommer til å smile til deg i 1serien..ingen tommel-opp, ingen anerkjennende nikk... ingen gode kjøreopplevelser mens hondamotoren piskes i høye turtall.. ingen gocart feeling...

Men du får ett problemfritt bilhold.. komfort og null bekymringer.. lavt forbruk, greit drag..ingen skader eller andre "rust"problemer..eller vannlekkasjer inn i kupeen..

Er klar over det, er rust og uforutsette kostnader jeg er lei :P Når ting fungerer så er jo det dødsherlig om sommern :)

Jeg er blitt veldig glad i min lille 116i. :)

Good :)

Kjørte en 116i halve norge på langs for noen år siden da den skulle selges. Jeg synes at det var en OK bil, men hadde nok heller valgt en E36 eller E46 316i. Den var godt utstyrt og alt det der, men den var mye latere enn morra mi sin 316i E36 og dørsidene er så høye at jeg synes det var lite utstyn. Som å kjøre Volvo Amazon.. Så synes jeg ikke den var noe bedre å kjøre enn det E46 316i er.

Når svingene kommer tett vil bilen innby på aggressiv kjøring mens motoren føles fort som noe tatt ut fra en Hyundai. Er akkurat det jeg føler i 518i-en... Skulle hatt to sylindere og 70 hk til!

Men nye generasjonen x16i motorer har 1,6 l. med turbo på 136 hk - det blir bedre, de hadde jo 90 hk i E30 lol :P

Og du GRÅTER hvis du kvitter deg med begge samtidig .... :P

Haha, det tror jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRXen? Ikke mindre enn 35.000 kr. :) Du skal være heldig hvis du får kjøpt mer kjøreglede for samme sum :)

Jo, E34en min som jeg ga 18 000,- :wink: Avhenger litt av hva man definerer som kjøreglede selvsagt men jeg tar meg ofte i å kose meg jævlig bak rattet i den bilen..... :) Bilen er fortsatt fast og fin å kjøre, presis og tight på svingete veier og lyden veier opp for de manglende ytelsene. Bilen er gammel nok til at man får den gode "gammel BMW" følelsen men så ny at den har moderene utstyr som Klima, el vinduer og brukbart originalt stereo :)

Jeg og dama henta fattern på flyplassen her om dagen og han var imponert over baksete komforten, i 120 km/t på motorveien ligger bilen stabilt og rolig og man kan fint føre en lav samtale og bli hørt. Han hadde tidligere på dagen sittet i en E klasse taxi men baksete på E34en var mye mer behagelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om den Top Gear jule/februar-spesialen? Road trip i Afrika.

Leste at de ikke rakk det til jul osv. og kalte den heller februarspesial, og skulle bli vist i februar.

Har ikke funnet den enda, men så er det jo noen dager igjen av måneden også. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...