Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, tror ikke det vil gjøre mye, må jo ha god flow også vettu!

Er noe jobb med m50-innsug, men er nok verdt det ;) hva med å plastsveise m50 og m52 sammen? Tror det kan være vel så greit..

Kan vær det e lettere, men fortsatt så må vell peilepinnen flyttes, å var noen andre slanger som måtte skøytes osv -_- om en plastveiser så kan en vell beholde dyserailen å slippe å Modde på bensinsrailen osv ? Hata å ikke vite XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRXen? Ikke mindre enn 35.000 kr. :) Du skal være heldig hvis du får kjøpt mer kjøreglede for samme sum :)

Jo, E34en min som jeg ga 18 000,- :wink: Avhenger litt av hva man definerer som kjøreglede selvsagt men jeg tar meg ofte i å kose meg jævlig bak rattet i den bilen..... :) Bilen er fortsatt fast og fin å kjøre, presis og tight på svingete veier og lyden veier opp for de manglende ytelsene. Bilen er gammel nok til at man får den gode "gammel BMW" følelsen men så ny at den har moderene utstyr som Klima, el vinduer og brukbart originalt stereo :)

Jeg og dama henta fattern på flyplassen her om dagen og han var imponert over baksete komforten, i 120 km/t på motorveien ligger bilen stabilt og rolig og man kan fint føre en lav samtale og bli hørt. Han hadde tidligere på dagen sittet i en E klasse taxi men baksete på E34en var mye mer behagelig :wink:

Spørs jo hva man er ute etter (kjøreglede er en definisjonssak) - sånn før noen kommer med pekefingern om subjektivitet og definisjoner!

Men... å sammenligne E34 og en 2. generasjons CRX på 900 kg. med 140 hk... Hahaha... "Dette er en god bil" og "Vær så god, her har du nøklene, takk for prøveturen" vs. "Haha fy faen, kan vi ta tunnellen en gang til!?" og "Faen, jeg MÅ ha en selv nå!" (sistenevnte sagt av ALLE som har prøvekjørt bilen til nå) :)

No contest! Du "koser seg" ikke i en CRX. Du slåss med dine indre demoner for å ikke sprenge fartsgrensa hver gang du rører gasspedalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No contest! Du "koser seg" ikke i en CRX. Du slåss med dine indre demoner for å ikke sprenge fartsgrensa hver gang du rører gasspedalen!

Så fet er vel ikke crx?

Artige biler, men dessverre fremdeles en japansk bil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No contest! Du "koser seg" ikke i en CRX. Du slåss med dine indre demoner for å ikke sprenge fartsgrensa hver gang du rører gasspedalen!

Så fet er vel ikke crx?

Artige biler, men dessverre fremdeles en japansk bil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som snakker om m50 innsug på m52

se her.

http://forum.bmwdriversdays.nl/viewtopic.php?t=5204

står også mye info på USA forum. Trendene der er å tulle rundt med å moode slanger, som veivhusvent, og den separatoren under der. Eller kjøpe dyrt slangekit fra m50manifold.com (der står det også mye info) eller kjøpe dyrt adapter.

På m50manifold.com står det også mye info om hva som må moodes, hva som passer osv.

På den første linken jeg la ut. er prisnipet å moode m50 manifolden slik at du kan bruke alt fra m52, som er kjempe genialt, billigst, og enklest. Ellers er det vel små problem som fuelrailen, den kan du ta fra en m50, eller en tidlig m52 ( som har btr på fuelrailen, og ikke under bilen) Det med peilepinnen og pynte dekslene er vel etter min mening, bagateller som er enkle å fikse underveis. I hvertfall om en har gjort litt research. En kan bruke gasspjeld fra m50, eller finne på noe lurt vedr bruk av gasspjeldet fra m52.

Jeg kommer kanskje til å lage DIY på det når jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...