Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Derfor man dealer Lada-parts!

Det å få satt sammen noen komplette deler etter det lille uhellet der er nok også hardt arbeid.

Men: Hvis jeg kjøper 5-6 nøkkelringer det står "E90" på, og etterpå innser at jeg ikke eier 5-6 nyere 3-serier; vil det kalles forretningsdrift når jeg selger nøkkelringene, eller er skadeoppretting mer korrekt? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart når en ting ikke funker en gang så er det drit.. Samme med bil, kan funke uten problemer et år, og hvis det skjer noe da så er det en dritbil :)

Syns tapatalk fungerer veldig bra jeg. Eneste er idag hvor det har trøbla litt..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Helt korrekt, jævla drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny tralle wicky :-) Sleng ut bilde av den :D Hvordan er den i forhold til E39'en?

Noen som vet om det er mulig å bruke BMW sine lakkstifter som lakk i et airbrush system? Jeg trenger å fjerne noen stygge merker på felgene mine, og føler det blir mye finere om jeg får sprayet det utover istedenfor å bruke penselen. Må lakken tynnes ut evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny tralle wicky :-) Sleng ut bilde av den :D Hvordan er den i forhold til E39'en?

E39 og s211 er to helt forskjellige biler fra forskjellige generasjoner så er litt vanskelig å sammenligne... Mens e39 oppfordret til grisekjøring så gir e-klassen ett snillere inntrykk.. med nok drag til å forbikjøre de fleste sinkene i trafikken på en udramatisk måte.. Mer komfort og mer utstyr er det også... Men den er jo mer fornuftig så..

http://instagram.com/p/WH7BPxMv_l/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det spøker her på jobb..

Arbeidstelefonen min ringte en kompis av meg på lørdag kveld, det er ingen her på huset i helgene, og nr hans er ikke lagra på telefonen.

Han ringte tilbake umiddelbart, men ingen tok telefonen, og det var ett ubesvart anrop fra han da jeg kom nå. WTF??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...