Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Han kom kjørende, jeg stod stille, med 3 biler bak meg... Han kjører frem, jeg tuter og gestikulerer at han skal rygge (var masse snø på han sin side, tomt fortau på min side) Han rister på hodet, og gir gass.. smeller i speilet mitt, stopper opp... jeg går ut av bilen, han gir bånngass og kjører videre..Jeg snur bilen og kjører ettern, får stoppet han til slutt...

:)

Nytern: Er ingen gangsterpakistaner... jeg er bare skremmende sjarmerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ofret lappen og eget liv for å fått tak i den jævelen som kjører på meg og stikker av.

Er veldig surt når folk ikke tar ansvar, har selv vert i situasjoner på moped der jeg ligger på bakken på grunn av at folk bryter vikeplikt eller farlige forbikjøringer, og de stopper i tre sekunder og så bare kjører avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Skoda opp på panseret på 190E'en jeg hadde, fyllekjører. Han og alle partyvennene hans valgte å stikke av noe som resulterte i at jeg en sjelden gang måtte løpe!

Vet ikke hva som gjorde meg mest forbanna, det at jeg ble påkjørt av en full #)=/% eller det at jeg jeg faktisk måtte løpe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er gossin jeg, wicky! :kose:

S-klassen eller E-klassen forresten? Utrolig provoserende at folk velger å bare stikke av altså, ikke værst at du beholdt roen :)

Var E-klassen...er sort bil så alle skader synes ekstremt godt.. Roen ble beholdt til en viss grad.. menmen..han stikker iallefall aldri igjen fra ett sammenstøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... :)! Ble nesten påkjørt i går, av en brøytebil. Han skulle innpå en hovedvei og hadde ikke tenkt å stoppe for meg. Verste med sånne idioter er måten de ser på deg på, og tror de har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært oppi så mange slike situasjoner hvor andre biler holder på å smelle inni meg, og tenker rett etterpå at "nå kunne jeg fått meg ny frontfanger, ny lakk, bakfanger osv osv" men har alltid bremset opp, svingt unna osv av ren refleks, også sitter jeg nesten igjen og tenker "faen, han hadde fortjent en lærepenge, og jeg ny fanger!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...