Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gleder meg til og få Bimmern ferdig ja! :D

Kjexx: Knuser den i hva? Uansett så synes jeg den Bmwen ser mye råere ut! :) Hadde bare vært morro og hatt den :)

Kapasitet, kraft og pris.. :/

Skrevet

Kjexx: Knuser den i hva? Uansett så synes jeg den Bmwen ser mye råere ut! :) Hadde bare vært morro og hatt den :)

Ble litt usikker der på hva som er finest av hvite og gule angle eyes

Skrevet

Kapasitet, kraft og pris.. :/

Æsj.. Det er ikke bra.. Men når Bmw lager Elektriske biler? Burde ikke de fokusere på noe annet? :P Og hvorfor måtte de bygge den i Elektrisk? Hvorfor dytta de ikke inn en sint V8 ellerno ? :P

Skrevet
Den følelsen når du kommer på at du skal til tannlegen for fotfylling i morgen....

Fotfylling? Er det noe nytt...? :shock::lol:

Har aldri hatt rotfylling gett. Høres utrivelig ut, så lykke til. :)

Skrevet
Den følelsen når du kommer på at du skal til tannlegen for fotfylling i morgen....

Fotfylling? Er det noe nytt...? :shock::lol:

Har aldri hatt rotfylling gett. Høres utrivelig ut, så lykke til. :)

Er ikke så vondt, bare jeg som har en sinnsyk tannlegeskrekk etter en student klarte å sette boret rett i tannkjøttet mitt med stor kraft da jeg var 5.

Skrevet
Å fy faen, liker ikke tannleger. Jeg har en teori om at man MÅ være sadist for å komme inn på tannlege høyskolen...

Er normalt en som ikke er redd filleting, men når jeg setter meg i stolen blir jeg like redd hver gang. Hadde vært mer behagelig om det var den elektriske stol.

Skrevet

Fikk inn en E61 525DX på jobben nå, me want! kjedelige er at den ikke har facelift eller iDrive.. men svart skinn, headup osv :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...