Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hjelper jo ikke det, er jo like jæævlig å kjøre i humpene fordi.. Akkurat like forferdelig i E30`n, som i E61`n som i qashqai`n til gammlingen som er 2 meter høy.. Tenker mest på de som ferdes til daglig på strekningene, med buss/lastebil osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med kliss ny motorveg ødelegger man bilen på etter en vinter, hele gleden med sprek bil er borte på norske veier med mindre man vill tørre å offre understell hoho!

Knerta mellomakselen på sierraen min for 2 år siden på nesten helt ny landevei som hadde fått telehiv over vinteren. Sure penger, lite kult når du cruiser og så dumper du nedi og begynner og kald svette hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telehiv? Det merker jeg ikke mye til i E34en :lol:

I de fleste tilfeller med originalt understell går det som oftest relativt greit en og annen tælahiv går deg ubemerket hen, men en vakker dag sitter man der med skjegget fullt av postkasser eller en pus i pose. Man har vært uoppmerksom og regelrett hoppet over et kjempe tælahiv, når alt bunner og mye under bilen skraper og ramler av da merkes det både i baken og bilen til tross for den fantastiske stoppingen E34n har i setene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av tråden til han siste som kjøpte E46 M3 som ikke viste seg og være slik som det ble sagt?

Hvis det er knut du skter til ble den låst fordi har fikk en grei sum med penger som "oppreisning"

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av tråden til han siste som kjøpte E46 M3 som ikke viste seg og være slik som det ble sagt?

Den ble iallfall stengt, ser ut som hele tråden er fjernet nå. Teit i grunnen da folk burde blitt advart selv om det ordnet seg til slutt, skjønner meg ikke alltid på de som modererer her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telehiv? Det merker jeg ikke mye til i E34en :lol:

I de fleste tilfeller med originalt understell går det som oftest relativt greit en og annen tælahiv går deg ubemerket hen, men en vakker dag sitter man der med skjegget fullt av postkasser eller en pus i pose. Man har vært uoppmerksom og regelrett hoppet over et kjempe tælahiv, når alt bunner og mye under bilen skraper og ramler av da merkes det både i baken og bilen til tross for den fantastiske stoppingen E34n har i setene sine.

Hah, en S124 du har i tankene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lnut, men Knut jeg var ute etter ja :)

Fredrik: Tja, skjønner det egentlig også.. Det blir jo alvorlig mye påstander og tull når slike saker kommer opp, så det mest rettferdige er nok at de blir fjernet.. Men sett på en annen side er det bra og få vite om slike ting, samt at det kommer en del konstruktive innlegg som har med lover og regler å gjøre..

Det ordnet seg tydeligvis da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av tråden til han siste som kjøpte E46 M3 som ikke viste seg og være slik som det ble sagt?

Den ble iallfall stengt, ser ut som hele tråden er fjernet nå. Teit i grunnen da folk burde blitt advart selv om det ordnet seg til slutt, skjønner meg ikke alltid på de som modererer her :roll:

Selv om det er noen som har hatt dårlig erfaring med tore så kan han ma mange fornøyde kunder.

Har du 1000kunder, så der det kanske ikke de 990 som roper høyest, det er de 10som mener de har blitt lurt. (Noen ganger uten at de nødvendigvis har det)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...