Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor store hjul har Porsche panamera egentlig? Kjørte ved siden av en svart en på vei inn til Lysaker idag. Ved Sandvika. Så ut som 21 eller 22" hjul. Inkludert dekka så var det større enn på en Volvo xc90 i diameter. Syns de fleste biler blir pinglete ved siden av en panamera :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvilken Castrol olje jeg kan ha på min M50B20, vil ha sikkelig olje om det så må koste litt :)

castrol gtx 10-w40?

Ja det må bli den eller Castrol RS 10W-60 som jeg også lurer litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan noen hjelpe meg med dette?

Har bestilt og betalt flybilletter på restplass.no da planen var å reise til Ringen på søndag, men nå er Trackdayene vi skulle delta på blitt avlyst.

Siden jeg har betalt billettene og det ikke er penger-tilbake-opplegg på de, har jeg noe å hente fra MasterCard siden jeg betalte hele reisa med det?

Har maila med dem, og da krevde dem full pakke med legeattest på hvorfor jeg ikke kunne dra osv..

Er ikke store summene, men greit å slippe å betale for en flytur vi ikke skal ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Akkurat samme skjedde med meg idag... Satt på de nye sommerhjula, også var det bare å parkere bilen i garasjen. FLOTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvilken Castrol olje jeg kan ha på min M50B20, vil ha sikkelig olje om det så må koste litt :)

castrol gtx 10-w40?

Ja det må bli den eller Castrol RS 10W-60 som jeg også lurer litt på :)

meld deg inn i clube30meet og kjøp olje fra noen av våre samarbeidspartnere, sparer mye penger da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...